طلب ۶۰۰ میلیارد تومانی گندم‌کاران گلستانی از دولت

1403-06-26 08:06:39
0
102

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی گلستان گفت: حدود ۶۷۸ میلیارد تومان از پول گندم به حساب کشاورزان واریز شده اما گندم‌کاران هنوز ۶۰۰ میلیارد تومان از دولت طلب دارند.

به گزارش کلاله خبر به نقل از تسنیم، حمیدرضا علیمحمدی ظهر امروز در بازدید از غرفه این خبرگزاری در نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌های استان گلستان اظهارداشت: تاکنون 929 هزار تن گندم از کشاورزان خریداری شد و برداشت محصول از نقاط کوهستانی همچنان ادامه دارد.

وی افزود: تاکنون 678 میلیارد تومان از پول گندم به حساب کشاورزان واریز شده و 600 میلیارد تومان دیگر از مطالبات گندمکاران استان باقی مانده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان گلستان با بیان اینکه این سازمان نقشی در پرداخت وجه محصولات کشاورزی از جمله گندم ندارد، گفت: کشاورزانی که تا دهم خردادماه محصول خود را تحویل مراکز خرید داده و به بانک معرفی شدند، تمام وجه گندم را دریافت کرده‌اند.

وی درباره خرید تضمینی کلزا هم بیان داشت: 113 هزار تن محصول از کشاوزان استان خریداری شد که 90 درصد وجه آن پرداخت شده است.

علیمحمدی با اشاره به فعال شدن 3 مرکز خرید آفتابگردان در استان گفت: خرید این محصول چند روزی است که آغاز شده و پیش‌بینی خرید ما 3 هزار و 600 تن است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان گلستان افزود: این مراکز خرید در شهرستان‌های گرگان، گالیکش و کلاله راه‌اندازی شده است.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار