نماینده سابق شرق گلستان:

از رئیس جمهور یک کشور مقتدر جز این انتظار نمی رفت/ سخنان سرلشکر سلیمانی باعث دلگرمی مردم شد

1403-06-31 05:06:06
0
39

نماینده سابق شرق گلستان گفت: سخنان اصولی و انقلابی ریاست جمهوری در مقابل یاوه گویی های ترامپ تحسین برانگیز بود و از رئیس جمهور یک کشور مقتدر جز این انتظار نمی رفت .

عبدالکریم رجبی در گفتگویی اظهار داشت: سخنان اصولی و انقلابی ریاست جمهوری در مقابل یاوه گویی های ترامپ باعث تحسین همه مردم و مسئولان نظام اسلامی و تأیید رهبری قرار گرفت و از رئیس جمهور یک کشور مقتدر اسلامی جز این هم انتظار نمی رفت. 

وی افزود: ترامپ در دنباله تکرار سخنان سخیف و توخالی رؤسای جمهوری قبلی و در پی شکست های سنگین در کارزار کشورهای عراق، سوریه، افغانستان و عیره بسیار عصبانی است و دست به دامان فضای مجازی شده و دائما توییت پراکنی می کند.

نماینده سابق شرق گلستان تصریح کرد: سخنان حماسی سردار سلیمانی در حمایت از مواضع انقلابی رئیس جمهور و پاسخ دندان شکن به یاوه گویی های ترامپ باعث دلگرمی مردم و مسئولان شد و نشان داد که رجزخوانی مسئولین آمریکا نه تنها خللی در کشور ایجاد نخواهد کرد بلکه باعث انسجام، اتحاد و همبستگی همه گروههای سیاسی و مردم شده و خواهد شد.

وی گفت: جا دارد ضمن حمایت از سخنان انقلابی ریاست جمهوری از حمایت های قاطع سردار سلیمانی و پاسخ کوبنده وی به سخنان سخیف ترامپ تشکر کنیم.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار