معاون راهداری و حمل ونقل جاده ای گلستان:

دوربرگردان های مسیر دوراهی به کلاله پس از تعریض جاده، اصولی پیاده سازی می شود

1403-06-31 05:06:58
0
42

معاون راهداری و حمل ونقل جاده ای گلستان گفت: در حال حاضر غرب جاده دو راهی به کلاله تعریض شده است و پیگیر تعریض از سمت شرق نیز هستیم و با این اقدام دوربرگردان ها  بصورت اصولی پیاده سازی می شود.

به گزارش کلاله خبر، پس از ایجاد بلوک های مفصلی در مسیر دو راهی به کلاله، میزان تصادفات در این محور به طور محسوسی کاهش یافت اما دوربرگردان های تعبیه شده در این مسیر می تواند خطرات ناگواری را بوجود آورد؛ به این صورت که به دلیل اصولی نبودن دوربرگردان ها و تنها اکتفا به چند تابلو و سرعت گیرهای پلاستیکی با ارتفاع کم و در کنار آن عدم توجه رانندگان به این سرعت گیرها، احتمال تصادفات شدید وجود دارد.

در این راستا با مصدقی معاون راهداری و حمل ونقل جاده ای گلستان گفتگویی داشتیم و وی اظهار داشت: این مسیر از سمت غرب عملیات تعریض آن انجام شده است و پیگیر تعریض آن از سمت شرق هستیم و با شکل گیری این بزرگراه دوربرگردان های آن نیز بصورت اصولی پیاده سازی خواهد شد .
وی افزود: برای کاهش سرعت ماشین ها در نزدیکی دوربرگردان ها می توان از سرعت گیرهای اسفالته استفاده کرد و این هم منوط به تصویب آن در شورای ترافیک شهرستان کلاله و ارسال آن به کمیسیون ایمنی گلستان است .
وی در خصوص ناقص بودن دو دوربرگردان ۱۰ کیلومتری مسیر دوراهی به جنگل گلستان نیز گفت: این پروژه در دست شرکت ساخت می باشد و به علت برخی نواقص اعم از دوربرگردان ها، راهداری گلستان هنوز پروژه را از پیمانکار تحویل نگرفته است و پیگیر رفع نواقص آن هستیم .

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار