فرمانده انتظامی علی آباد کتول:

متهمان به قتل جوان گلستانی دستگیر شدند

1403-06-31 08:06:33
0
50

فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان علی آباد کتول از دستگیری متهمان به قتل جوان گلستانی خبر داد.

به گزارش کلاله خبر به نقل از زرین نامه؛ سرهنگ الیاس تازیکه در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری تحلیلی درباره نحوه قتل و دستگیری متهمان بیان کرد: در اوایل خرداد ماه سال جاری یک فقره تیراندازی با اسلحه شکاری در جاده روستای امیر آباد فندرسک گزارش شد که طی آن یک جوان 29 ساله مجروح و به بیمارستان انتقال یافت، اما در اثر شدت جراحات وارده در بیمارستان در گذشت. پس از این ماجرا ماموران نیروی انتظامی شهرستان علی آباد کتول تحقیقات و جست و جو را برای یافتن قاتلین آغاز کردند.

وی اظهار کرد: با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی اظهارات مقتول قبل از فوت در بیمارستان، ضاربان شناسایی و تلاش برای دستگیری آن ها که به یکی از استان های جنوبی کشور عزیمت کرده بودند، آغاز شد. با  گذشت تقریباً یک ماه از انجام تحقیقات پلیسی و رصد اطلاعاتی دقیق مشخص شد، ضاربان به استان گلستان بازگشته اند که هفته گذشته مخفیگاه یکی از آن ها که در قتل مشارکت داشت، شناسایی شد.

تازیکه با بیان اینکه با اقدام به موقع پلیس مقدمات دستگیری متهم فراهم شد، افزود: در نهایت متهم پس از درگیری با ماموران پلیس و تیر اندازی متقابل دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد. در ادامه مخفیگاه ضارب اصلی نیز در یکی از روستاهای غرب استان شناسایی و شب گذشته پس از درگیری با ماموران پلیس و تیر اندازی گسترده، متهم اصلی نیز دستگیر شد که از وی یک قبضه سلاح کمری با تعدادی تیر جنگی و یک قبضه اسلحه وینچستر کشف و ضبط گردید.

وی ادامه داد: پس از انجام بازپرسی متهمان به قتل اقرار کردند و باز سازی صحنه قتل توسط متهمان با حضور بازپرس ویژه قتل، فرماندهی انتظامی شهرستان و کارآگاه هان اداره آگاهی صبح امروز در محل وقوع جرم انجام شد.

فرمانده انتظامی شهرستان علی آباد کتول درباره انگیزه قتل به خبرنگار ما گفت: توهین و فحاشی بین اعضای این خانواده ها عامل اصلی این درگیری منجر به قتل بود. در واقع نیاموختن شیوه های کنترل خشم و نداشتن فرهنگ خویشتنداری منجر به قتل این جوان شد. وی در ادامه از شهروندان خواست در مواجهه با شرایط بحرانی نظیر درگیری های خانوادگی یا درگیری در اثر تصادف و حوادث مشابه سعی کنند بر اعصاب خودشان مسلط باشند و از اجرای تصمیمات هیجانی و آنی در هنگام عصبانیت خودداری کنند.

متهمان پس از تکمیل پرونده به مقامات قضایی شهرستان علی آباد کتول ارجاع داده شدند. 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار