نماینده سابق شرق گلستان:

منافع اروپا به آمریکا گره خورده است/اعتماد به اروپا مقدمه پروژه نفوذ است

1403-06-31 08:06:24
0
38

نماینده سابق شرق گلستان گفت: بسته پیشنهادی اتحادیه اروپا مأیوس کننده بود و همانطور که معلوم است، منافع اروپا به آمریکا گره خورده.

عبدالکریم رجبی در گفتگویی اظهار داشت: متأسفانه بسته پيشنهادي اتحاديه اروپا همانطوريكه رئيس جمهور هم تأكيد داشتند، بسيار مأيوس كننده و در حد وعده هاي توخالي است.

وی ادامه داد: از طرفی اظهارات وزراي خارجه آلمان و فرانسه طلبكارانه و نااميد كننده بود و نشان مي دهد جز وقت كشي هيچ اقدامي براي حفظ برجام كه منافع ايران را تأمين كند، صورت نمی گیرد .
نماینده سابق شرق گلستان تصریح کرد: با این تفاسیر اینکه منافع اروپایی ها كاملاً به آمريكا گره خورده است دور از ذهن نخواهد بود و اعتماد به آنها نیز پروسه اعتماد به آمریکا خواهد بود.
رجبی تاکید کرد: در اين شرايط أولاً اعتماد به اروپايي ها خصوصاً انگليس با آن سابقه استعماري بسيار خطرناك است؛ ثانياً اعتماد به اروپايي ها مقدمه پروژه نفوذ و حركت در جهت منافع آمريكا می باشد .
وی در پایان گفت: در راستا باید همه قوا به ويژه دولت با تكيه بر ظرفيت هاي داخلي و اقتصاد مقاومتي و مديريت جهادي با قدرت كار خود را پيش ببرد و اقدامات توسعه هسته اي خود را در چارچوب هدايتهاي مقتدرانه رهبري ادامه دهد.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار