در همایش اصناف درشهرستان کلاله بیان شد

بازاریان ارکان اصلی نظام و اقتصاد کشور هستند

1403-07-02 07:07:18
0
36

سرپرست فرمانداری کلاله نیز با بیان اینکه بازاریان ارکان اصلی نظام و اقتصاد کشور هستند، گفت: نقش اصناف بر کسی پوشیده نیست و در سالهای اخیر در بحث اقتصاد و هدفمندکردن یارانه ها تاثیر بسزایی داشته است.


به گزارش کلاله خبر،محمد تقی قزلسفلو افزود: شرایطی را که دشمن در حال حاضر مد نظر قرار داده، تحریم اقتصادی است و ما باید در برابر کارشکنی دشمن مقاومت کنیم.

وی اظهار داشت: باید آسیبها را بشناسیم و برای رفع آن تلاش کنیم و اگر بازاریان در کنار ملت و دولت باشند نتیجه خوبی خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه تولید و توزیع کالا در دست اصناف است، عنوان کرد: اصناف نبض بازار را در دست دارند و باید با جوی آرام در فرهنگسازی برای مصرف تولیدات داخلی نقش آفرینی کنند.

قزلسفلو، وحدت، انسجام و یکدلی را از ویژگیهای مهم شهرستان برشمرد.

سرپرست فرماندرای کلاله گفت: باید تا پایان سال مالی نسبت به جذب شش میلیارد تومان از طریق طرح های مختلف بویژه کشاورزی در شهرستان اقدام کنیم که نیازمند تلاش همه بخش ها بویژه اصناف است.

شهرستان کلاله در شرق گلستان واقع شده است.

فعالیت 3500 مجمع صنفی در کشور/ اصناف رکن اصلی اقتصاد


عضو مجمع امور صنفی کشور گفت: در حال حاضر سه هزار و 500 مجمع و هفت هزار و 770 اتحادیه صنفی در کشور فعالیت دارند.

عید محمد آدی زاده عصر چهارشنبه در همایش اصناف در کلاله افزود: همچنین سه میلیون و 200 هزار واحد در کشور در حال فعالیت هستند که سهم شهرستان کلاله از این تعداد، 24 اتحادیه، یک مجمع و سه هزار و 200 واحد صنفی استو

وی اظهار داشت: توانستیم با هماهنگی مجمع امور صنفی و اداره صنعت، معدن و تجارت کلاله، کمیسیون نظارت را در سال گذشته در شهرستان تاسیس کنیم.

وی عنوان کرد: شهرستان کلاله در دو سال گذشته رتبه های برتر را در استان در بخش اصناف کسب کرده است.

آدی زاده گفت: اصناف در طول انقلاب رهرو روحانیت بوده و در طول دوران دفاع مقدس نیز بدون هیچ چشم داشتی نقش آفرینی کردند.

آدی زاده افزود: در حال حاضر دشمن با حربه تفرقه افکنی می خواهد جو را برهم زند و اصناف با درک وسیع که دارند دوشادوش رهبر و پشتیبان ولی فقیه در حرکت هستند./مهر



 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار