فرماندار کلاله و بخشداران شرق گلستان روز شهرداری و دهیاری را در پیامی تبریک گفتند

1403-06-31 08:06:33
0
44

فرماندار و بخشدار بخش مرکزی کلاله و بخشدار بخش گلیداغ  شهرستان مراوه تپه در پیام های جداگانه روز شهرداری و دهیاری را تبریک گفتند.

به گزارش کلاله خبر، متن پیام ها به شرح ذیل است:

پیام تبریک فرماندار شهرستان کلاله بمناسبت 14 تیر ماه روز شهرداری و دهیاری

"مقام معظم رهبري(مدظله العالي): شهرداري به عنوان سازماني که سر و کارش با مردم است بايد روح خدمتگزاري و اخلاص را بيشتر از جاهاي ديگر داشته باشد."

‍          بسم الله الرحمن الرحیم

بدون ترديد شهرداریها و دهیاریها در رسیدن به شاخصه های شهر و روستای سالم، زیبا، توسعه یافته و پویا و همچنین رضایتمندی مردم، نقش مهمی را ایفا می کنند و می توانند با برنامه ریزی مناسب و اجرای آن، مسیر توسعه همه جانبه شهر و روستا را هموار و فضایی مطلوب برای زندگی شهروندان و روستائیان فراهم نمایند.

اینجانب فرارسیدن "14 تیرماه "روز دهیاری و شهرداری" را به همه دست اندرکاران مدیریت شهری و روستایی به ویژه شهرداران و دهیاران سخت کوش که با وجود مشکلات، وجهه همت خود را در شهرها و روستاهای شهرستان به ارائه خدمات، رفع مشکلات روستائیان و توسعه فضای کالبدی شهر و روستاها قرار داده اند تبریک عرض نموده و از خداوند متعال توفیقات روز افزون برای شهرداران و دهياران زحمت كش از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

امیدوارم در سایه وحدت، همدلی و در راستای شعار " اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال" که از دغدغه های رهبر فرزانه انقلاب میباشد و نیز سیاست های دولت محترم تدبیر و امید و حمایت های شهروندان و روستائیان عزیز و شوراهای اسلامی ؛بیش از پیش موفق باشند.

محمد حمیدی
فرماندار کلاله

‍ نيازي بخشدار مركزي با صدور پیامی چهاردهم تیرماه روز شهرداری ها و دهیاری ها را به شهردار کلاله و فراغی و دهیاران بخش مرکزی شهرستان تبریک و تهنیت گفت،
متن پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی


نامگذاری چهاردهم تیرماه بعنوان روز شهرداری ها و دهیاری ها اقدامی ارزشمند و فرصتی مغتنم برای تجلیل ازفعالیت های خالصانه خادمین بخش مدیریت شهری و روستایی به شمار می رود.
اینجانب چهاردهم تيرماه روز شهرداريها و دهياريها را به تمام دهياران و شهرداران زحمت كش عرصه تلاش و سازندگي شهرها و روستاهاي ميهن عزيزمان به خصوص شهردار و پرسنل محترم شهرداري کلاله و شهرداری فراغی همچنين دهياران محترم بخش مركزي کلاله تبريك و تهنيت عرض مي نمايم.
از خداوند منان براي همه اين عزيزان سخت كوش عافيت و عاقبت به خيري آرزومندم.

حمیدرضا نیازی
بخشدار مركزي کلاله

‍ کن سال بخشدار گلیداغ با صدور پیامی ۱۴ تیرماه روز شهرداری ها و دهیاری ها را به شهردار گلیداغ و و دهیاران بخش گلیداغ شهرستان مراوه تپه تبریک و تهنیت گفت،
متن پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی


نامگذاری ۱۴ تیرماه بعنوان روز شهرداری ها و دهیاری ها اقدامی ارزنده و فرصتی مغتنم تا ضمن قدردانی وتجلیل ازفعالیت های خالصانه شبانه روزی خادمان مردم بخش در عرصه های مختلف شهری و روستایی به ارزیابی عملکرد وفعالیت های این نهاد اجتماعی به منظور ارتقای سطح خدمت رسانی به مردم پرداخته شود
هدف از نامگذاری این روز ،آشنایی آحاد جامعه با عملکرد وخدمات دهیاری ها وشهرداری ها، هم افزایی وافزایش همدلی وتعامل مردم وخانواده بزرگ مدیریت روستایی وشهری اطلاع رسانی در راستای آشنایی بارویکرد ها،سیاست ها وبرنامه های کشور تست.
اینجانب این روز فرخنده رابه دهیاران محترم بخش گلیداغ و پرسنل شهرداری گلیداغ وشهردار زحمت كش تبریک عرض نموده وتوفیق روز افزون در راستای ایجاد رفاه وآسایش عمومی بانصب العین قرار دادن شعارهای دولت تدبیر وامید در مسیر ارتقاء کمی وکیفی صادقانه به مردم عزیز را از درگاه پروردگار متعال خواستارم .


قربان محمد کن سال
بخشدار گلیداغ

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار