اداره برق شهرستان کلاله به حواشی موجود در فضای مجازی پاسخ داد+ متن جوابیه

1403-06-31 08:06:39
0
44

در پی اعتراض مدیران کانال های تلگرامی به نیابت از مردم در خصوص قطعی های مکرر برق در نقاط مختلف شهر، اداره برق در واکنش به حواشی جوابیه داد.

به گزارش کلاله خبر، با افزایش دما در شهرستان کلاله ور رسیدن دما به ۴۴ درجه و به تبع آن افزایش استفاده از وسایل سرمایشی، شاهد قطعی مکرر برق در نقاط مختلف شهرستان بودیم که اعتراض مردم و به نیابت از مردم، اعتراض مدیران کانال های تلگرامی را برانگیخت.

اداره برق شهرستان کلاله نیز در پاسخ به حواشی ایجاد شده با ارسال جوابیه ای پاسخ داد.
متن جوابیه به شرح ذیل است:

قطعی برق در برخی نقاط شهر ، مشکلات بوجود آمده برای عده ای ،نیاز به صرفه جویی و مصرف بهینه عده ای دیگر
بدلیل افت فشار برق در گرمای این روز ها و استفاده زیاد از وسایل سرمایشی پر مصرف شاهد قطعی برق در برخی نقاط شهر در اوج گرما و ایجاد مشکل برای برخی همشهریان عزیزمان هستیم.
با توجه به افزایش مستمر دما و پایداری هوای گرم درکشور، مصرف برق به صورت چشم‌گیر و کم سابقه طی روزهای اخیر افزایش یافته است. 
بی‌تردید در چنین شرایطی برای تامین برق پایدار، بیش از هر زمان دیگر به مدیریت مصرف برق نیازمندیم. از این رو از آحاد مردم عزیز در بخش های مختلف خانگی، تجاری، مجتمع های تولیدی و صنعتی و کشاورزان  تقاضا دارد تا با کاهش و مدیریت مصرف برق به‌ویژه در ساعت‌های اوج بار (12 الی 16 و 20 الی 23)  به میزان تنها 10 درصد، کارکنان صنعت برق را در ارائه هرچه بیشتر خدمات و تأمین برق پایدار یاری نمایند.
تقاضایی که از کسبه محترم داریم این است که به هنگام تعطیلی مغازه برای چند ساعت ،چراغ های مغازه بهمراه سایر سیستم هایی که از برق زیاد استفاده میکنند را خاموش کنند تا شاهد تامین برق پایدار برای همه باشیم
راهکارهای ساده برای کاهش مصرف برق (راهکارهایی برای جلوگیری از قطع برق)

• در صورت استفاده از کولرهای گازی،  ترموستات را بین 23 تا 25 درجه سانتی‌گراد تنظیم کنیم.
• هنگام استفاده از کولر یا وسایل سرمایشی  در ساعت های اوج بار، تا حد امکان از لوازم پرمصرف برقی مانند اتو، لباسشویی، ظرف‌شویی و جاروبرقی به‌طور همزمان استفاده نکنیم.
• استفاده از وسایل برقی یادشده را به روزهای تعطیل یا ساعت های غیرپیک منتقل کنیم.
• خاموش کردن لامپ‌های اضافی و استفاده از روشنایی طبیعی در روز، ساده‌ترین راه صرفه‌جویی در مصرف برق است.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار