اریانفر: آتش جنگل های کلاله مهار شد/ فرماندار کلاله: نیازمند بالگرد هستیم

1403-06-31 11:06:17
0
48

جانشین یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان گفت: در حال حاضر آتش مهار و درحال اطفا است و برآورد از سطح آتش سوزی امکانپذیر نیست.

محمد رضا آریانفر اظهار داشت: گروه‌های مهار و اطفا حریق اداره کل حفاظت منابع طبیعی و شهرستان‌های گرگان، آزادشهر، رامیان، گنبدکاووس و گالیکش از شب گذشته در محل حاضر هستند وهمچنان برای اطفای آتش تلاش می کنند.

وی ادامه داد: در حال حاضر آتش مهار و درحال اطفا است و برآورد از سطح آتش سوزی امکانپذیر نیست.
آرایانفر افزود: این آتش سوزی به علت آتش دادن کاه وکلش در اراضی گندم و به علت وزش باد شدید، آتش به جنگل‌های سوزنی منطقه پیشکمر در شهرستان کلاله سرایت کرد.

 

** فرماندار کلاله: کلاله نیازمند بالگرد برای اطفای حریق جنگل است

محمد حمیدی گفت: این شهرستان برای اطفای حریق عرصه های جنگلی و مرتعی بویژه در ارتفاعات و مناطق صعب العبور، نیاز مبرم به یک فروند بالگرد (هلیکوپتر) دارد.

 وی با اشاره به آتش سوزی عصر دیروز بخشی از اراضی جنگلی در ارتفاعات موسوم به عرب داغ این شهرستان، گفت: مهار حریق این عرصه ها با توجه به واقع شدن در مناطق مرتفع و صعب العبور با سختی انجام شد.

فرماندار کلاله افزود: برای مهار آتش سوزی مناطق جنگلی سوزنی برگ حوالی روستای عزیز آباد از توابع بخش پیشکمر این شهرستان که از ساعت 15 روز گذشته شروع شد، نیروهای امداد منابع طبیعی، دستگاه های اجرایی و گروه های مردمی بی وقفه تلاش کردند.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار