نتقاد شهرام کوسه غراوی:

بروکراسی سخت‌گیرانه اداری در گلستان بیداد می‌کند

1403-06-31 09:06:39
0
42

نماینده مردم مینودشت، کلاله، گالیکش و مراوه تپه با انتقاد از این‌که روستاییان و عشایر استان از پرداخت تسهیلات اشتغال خبر ندارند، گفت: بروکراسی اداری سخت‌گیرانه در استان بیداد می‌کند.

به گزارش کلاله خبر به نقل از مهر، شهرام کوسه غراوی در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و کارگروه اشتغال استان گلستان اظهار کرد: استان گلستان ظرفیت های خوبی در کشاورزی، گردشگری و صنعت دارد اما تاکنون نتوانسته ایم انتظارات لازم را در همه حوزه ها برآورده کنیم.

وی با انتقاد به این که توازن استانی در اجرای پروژه ها و طرح ها در گلستان رعایت نمی شود، افزود: در یان استان صنایع تبدیلی کم است و صنایع مادر و بزرگ نداریم و تیم اقتصادی که بخواهد بر اوضاع بازار نظارت کند و پیش بینی و برنامه ریزی لازم را برای بازار انجام دهد، نداریم.

نماینده مردم شهرستان های چهارگانه شرق استان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هم اکنون تسهیلات خوبی برای اشتغال روستاییان ارائه شده اما بسیاری از روستاییان و عشایر از وجود چنین تسهیلاتی بی‌خبر هستند و به جرات می توان گفت تاکنون سهم شهرستان مراو تپه از تسهیلات رفع موانع تولید و ... صفر بوده است.

وی با بیان این که بروکراسی های اداری سخت گیرانه در بیداد می کند، اضافه کرد: در اجرای طرح های استان از اولویت بندی غفلت کرده ایم و اگر قرار باشد در ایجاد اشتغال فقط به بخش دولتی توجه داشته باشیم در این حوزه موفق نخواهیم بود.

کوسه غراوی به برخی از پروژه های بر زمین مانده در شرق استان هم اشاره و خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی سالن ورزشی کلاله در سال ۱۳۹۲ آغاز شده است اما با گذشت پنج سال این پروژه تنها ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و انتظار داریم این پروژه تا سال آینده به بهره برداری برسد.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار