در بازدید نماینده و فرماندار کلاله از حوزه های کنکور:

فرماندار کلاله: داوطلبان کنکور در بهترین شرایط به رقابت علمی می پردازند+ تصاویر

1403-06-31 09:06:28
0
48

فرماندار کلاله گفت: با تلاش های کارکنان و مدیر آموزش و پرورش کلاله و نصب کولر در تمامی حوزه ها و کلاس ها، داوطلبان کنکور سراسری در بهترین شرایط به رقابت علمی خود می پردازند.

محمد حمیدی در حاشیه بازدید از حوزه های کنکور در کلاله در گفتگویی اظهار داشت: با تلاش های انجام گرفته توسط کارکنان و مدیر آموزش و پرورش و نصب کولر در همه حوزه ها و کلاس ها، بهترین شرایط برای رقابت علمی داوطلبان کنکور فراهم شد.

فرشید قرناس قمیش نیز در گفتگویی ضمن تشکر از تلاش های عوامل دخیل در کنکور سراسری در کلاله، اظهار داشت:‍ ‍ داوطلبان رشته های علوم ریاضی و فنی ، علوم انسانی و هنر کنکور سراسری روز گذشته در مدارس شهرستان کلاله به رقابت پرداختند.

مدیر آموزش و پرورش کلاله گفت: از بین 2041 داوطلب کنکور در ملاله، 475 نفر از داوطلبین رشته علوم انسانی در 4 حوزه و 118 نفر در رشته علوم ریاضی و فنی در ۲ حوزه روز گذشته به رقابت علمی پرداختند و همچنین ازمون کنکور عصر روز گذشته با رقابت 66 نفر از داوطلبان گروه آزمایشی هنر ادامه یافت.

فرشید قرناس قمیش رییس آموزش و پرورش گفت: آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی صبح امروز آغاز شد و گروه آزمایشی زبان‌های خارجی عصر امروز برگزار می‌شود.

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش و آموزش در شهرستان کلاله گفت: بیشترین تعداد شرکت کنندگان این آزمون در با 1162نفر در رشته تجربی است.
قرناس قمیش افزود: 23 درصد از شرکت کنندگان در گروه انسانی، 6 درصد در گروه ریاضی، 11 درصد در گروه زبان و 3 درصد در گروه هنر و 57 درصد در رشته علوم تجربی شرکت دارند.

{gallery}shahrestan/amozeshparvaresh/Konkour97{/gallery}

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار