آخرین خبر از سعید مرتضوی

1403-08-01 03:08:24
0
67

بی بی سی با بیان اینکه "هنوز دادستانی تهران رسما در این مورد اطلاعیه ای صادر نکرده است" می نویسد که "مرتضوی از صبح امروز در محل کار خود حاضر شده و مشغول انجام وظیفه است".

 

به گزارش کلاله خبر،بی بی سی انگلیس (BBC) نوشت: «روز چهارشنبه، ۱۸ بهمن (۶ فوریه)، خبرگزاری‌های داخلی ایران به نقل از "منابع" خود گزارش کردند که سعید مرتضوی، رئیس سازمان تامین اجتماعی، که براساس اطلاعیه دادستانی تهران شامگاه دوشنبه بازداشت شده بود، صبح چهارشنبه از زندان اوین آزاد شده است.»

بی بی سی با بیان اینکه "هنوز دادستانی تهران رسما در این مورد اطلاعیه ای صادر نکرده است" می نویسد که "مرتضوی از صبح امروز در محل کار خود حاضر شده و مشغول انجام وظیفه است"؛ خبری که در برخی رسانه های داخلی نیز منتشر شد اما بعدا یک مقام مسئول در سازمان تامین اجتماعی، حضور آقای مرتضوی در این سازمان را تکذیب کرد.

آقای مرتضوی روز دوشنبه هنگام خروج از محل کار خود دستگیر شده بود و معاون دادستان تهران هم هنگام بازداشت نامبرده، در محل حضور داشت.

دادستانی تهران در اطلاعیه شامگاه دوشنبه، دلیلی برای بازداشت آقای مرتضوی ارائه نداد اما روز گذشته، برخی خبر گزاری‌ها گزارش کردند که اتهام او تصرف غیرقانونی در اموال سازمان تامین اجتماعی بوده است./جام

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار