مجلس: وضعیت مدارس ‌مراوه‌تپه و گمیشان مطلوب نیست

1403-06-31 10:06:45
0
40

نماینده مردم شرق گلستان در مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت مدارس در شهرستان‌های مراوه‌تپه و گمیشان که از محروم‌ترین شهرستان‌ها استان است، مطلوب نیست.

شهرام کوسه‌غراوی ظهر امروز در بیستمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان گلستان اظهار داشت: ابعاد مدرسه‌سازی و آموزش مهم است اما باید به ابعاد پرورش نیز در مدارس استان توجه شود.

وی تصریح کرد:‌ در مجموع که فعالیت می‌شود امید داریم به ابعاد سالن ورزشی و کانون‌های پرورشی توجه ویژهی شود و این مسیر می‌تواند آینده ما را تامین کنند.

نماینده مردم کلاله، مینودشت، گالیکش و مراوه تپه در مجلس شورای اسلامی به نقش تربیتی معلمین اشاره کرد و گفت:‌ بیان شد که میزان مدرسه تخریبی در گرگان و گنبدکاووس زیاد است اما وضعیت مدارس شهرستان مراوه‌تپه و گمیشان که از محروم‌ترین شهرستان‌ها استان است به همین‌‌گونه است.

کوسه‌غراوی تاکید کرد: درخواست داریم مسئولان آموزش پرورش به مناطق محروم ‌استان بپردازند و توسعه متوازن استانی تلاش شود و باید به این مهم مسئولان توجه کنند.

نماینده مردم کلاله، مینودشت، گالیکش و مراوه تپه در مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت مدارس در شهرستان‌های مراوه‌تپه و گمیشان که از محروم‌ترین شهرستان‌ها استان است، مطلوب نیست و باید مسئولان استانی و خیران به این موضوع توجه کنند.

وی افزود: ازمجمع خیرین، پیمانکاران، و ناظران می خواهم همه کمک کنند زیرا توسعه فضای آموزشی از اولویت‌های کشور و استان است که با تعامل محقق می شود.

کوسه‌غراوی تصریح کرد: توسعه متوازن را هم در نظر بگیرید، مدارس فراوان تخریبی در شرق استان وجود دارد، نیازمند نگاه ویژه هستند.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار