طی مراسمی؛

رئیس جدید توزیع نیروی برق کردکوی معرفی شد + تصاویر

1403-08-04 08:08:28
0
114

ئین تکریم و معارفه رئیس شرکت توزیع نیروی برق شهرستان کردکوی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در تالار شهید یهشتی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش کلاله خبر به نقل از رادکانا؛ آئین تکریم و معارفه رئیس شرکت توزیع نیروی برق شهرستان کردکوی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در تالار شهید یهشتی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

طی حکمی از سوی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان، رحیم جمال لیوانی بعنوان رئیس جدید این اداره در شهرستان کردکوی منصوب شده و از زحمات چند ساله ایمانیان رئیس سابق این اداره نیز تجلیل و قدردانی بعمل آمد.

فرماندار شهرستان کردکوی در این مراسم با اشاره به برخی برنامه های کلان شهرستان گفت: جذب سرمایه گذار بخش خصوصی اولویت اول در برنامه های مدیریت شهرستان است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش تجربیات در ارائه خدمات بهتر و مدیریت درست امور اظهار داشت‌؛ از مدیران انتطار داریم تجربیات ذی قیمت دوران مدیریتی خویش را به مدیران بعد از خود انتقال دهند.

ابراهیم قدمنان با بیان اینکه شهرستان کردکوی نیازمند حضور مدیران جهادی است، نه فقط پشت میز نشین، گفت: مدیریت شهرستان رضایتمندی مردم را مبنایی منطقی و ملاک اصلی در ارزیابی مدیران می داند و اظهار امیدواری کرد مدیریت جدید امور برق شهرستان همچون سلف خویش جلب رضایت مردم را در دستور کار خود قرار دهد.

گفتنی است؛ رحیم جمال لیوانی پیش از این بعنوان ریاست شرکت توزیع نیروی برق به مردم شهرستان رامیان خدمت می کرده است.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار