نماینده سابق شرق گلستان:

مذاکره مجدد با امریکا، رودررویی با منافع ملت است/ خوش خدمتی عده ای ورشکسته سیاسی محکوم است

1403-06-31 10:06:39
0
43

نماینده سابق شرق گلستان: مذاکره مجدد با آمریکا رودررویی با منافع ملت و این خوش خدمتی عده‌ای ورشکسته سیاسی محکوم می باشد چراکه نوشتن و امضای چنین نامه ای به معنای تسلیم شدن و تن دادن به خواسته‌های نا مشروع آمریکا است.

عبدالکریم رجبی نماینده سابق شرق گلستان در واکنش به ارسال نامه مذاکره با آمریکا از سوی ۱۶ نفر از سیاسیون به مقامات کشوری، این اقدام را محکوم کرد.

در متن بیانیه آمده است:


بِسْم الله الرحمن الرحيم


"الذين عاهدت منهم ثم ينقضون عهدهم في كل مرة و هم لايتقون(انفال ٥٦)"
مذاكره مجدد با آمريكا رودررويي با منافع ملت است و امضاكنندگان اين نامه يك عده أفراد ورشكسته سياسي هستند كه هيچگاه در طَي چهل سال گذشته به فكر منافع ملت نبودند و همواره با خواست اجانب و بيگانگان را به مسئولان ديكته و توصيه مي كردند. در حاليكه تجربيات دهه هاي گذشته نشان مي دهد كه دولت آمريكا به هيچ عنوان قابل اعتماد نيست. معناي نگارش چنين نامه اي تسليم شدن و تن دادن به خواسته هاي غيرقانوني و غير اخلاقي آمريكاست. اين أفراد قصد دارند فشارهاي اقتصادي و سياسي را كه از سوي دولت آمريكا بر ملت و نظام وارد مي شود مضاعف و با اين اقدامشان خواسته يا ناخواسته در همسويي با سياستهاي آمريكا عليه ايران عمل مي كنند.
اينجانب ضمن محكوميت خوش خدمتي عده اي ورشكسته سياسي و خائن همراه و همگام با مردم ولايتمدار ايران اسلامي و قواي سه گاه و تبعيت كامل از منويات رهبري عزيز مذاكره مجدد با ترامپ را رودررويي با منافع ملت و منويات رهبري مي دانم و اعتقاد راسخ دارم كه در سايه الطاف الهي و اتحاد و انسجام ملي و پيروي از هدايت هاي حكيمانه رهبري استكبار جهاني را به زانو در خواهيم آورد.
والسلام عليكم و رحمة الله و بركاته
رجبي - نماينده سابق شرق استان در مجلس شوراي اسلامي

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار