نماینده سابق شرق گلستان:

با شرکت در راهپیمایی روز قدس، بصیرت و آگاهی خود را به نمایش می گذاریم

1403-07-01 02:07:08
0
41

نماینده سابق شرق گلستان: بي ترديد در روز جهاني قدس با شركت در راهپيمايي نمايش خيره كننده اي از  بَصِيرت و آگاهي را  به نمايش خواهيم گذاشت و انزجار خود را از اقدام شيطاني ترامپ در انتقال سفارت آمريكا به بيت المقدس و به رسميت شناختن قدس شريف به عنوان پايتخت رژيم صهيونيستي نشان خواهیم داد.

 

عبدالکریم رجبی نماینده سابق شرق گلستان در بیانیه ای به مناسبت فرا رسیدن روز قدس، شرکت در راهپیمایی این روز را نشان از بصیرت و آگاهی مردم دانست.

در متن این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم


'ياايهاالذين امنوا ان تنصروا الله ينصركم و يثبت اقدامكم'آيه ٧ سوره مباركه محمد(ص)
نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان در ۳۹ سال پیش به عنوان «روز قدس» که با ابتکار تاریخ ساز امام راحل (ره) رقم خورده است امروز مسئله فلسطين به يك مسئله بين المللي و آرماني جهاني تبديل شده است. اين امر از يك سو وحدت و يكپارچگي امت اسلامي و از سوي ديگر باعث استيصال بيش از پيش رژيم صهيونيستي و حاميان آن شده است.
حقايق و وقايع جاري در منطقه به ويژه در سرزمينهاي اشغالي دستاورد چهار دهه نظام اسلامي و تجلي آرمانها و رهنمودهاي حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبري(مدظله العالي)است كه باعث انزواي جبهه حاميان رژيم صهيونيستي و قدرتمندتر شدن جبهه مقاومت و انتفاضه شده است.
روز قدس امسال مي تواند نقطه عطفي در آزادسازي قبله اول مسلمانان جهان و فرصتي ارزشمند براي نمايش وحدت جهان اسلام و قدرت نرم أمت اسلامي و آشكارساختن رسوايي و خفت چهره نفاق منطقه باشد.
با شروع انتفاضه بازگشت نبرد آگاهي بخشي و روشنگرانه ملت فلسطين كه با تقديم صدها شهيد و مجروح همراه بود به مراحل سرنوشت ساز رهنمون شده است كه هرگونه سكوت و عقب نشيني در قبال آن خيانتي بزرگ و فراموش نشدني و حتي مستوجب مجازات است.
بي ترديد در روز جهاني قدس با شركت در راهپيمايي نمايش خيره كننده اي از بَصِيرت و آگاهي را به نمايش خواهيم گذاشت و انزجار خود را از اقدام شيطاني ترامپ در انتقال سفارت آمريكا به بيت المقدس و به رسميت شناختن قدس شريف به عنوان پايتخت رژيم صهيونيستي و همراهي تعدادي معدود از كشورهاي مفلوك ، حقير و معلوم الحال اعلام خواهيم كرد و نشان خواهيم داد كه اين توطئه ها نتيجه اي جز سرعت يافتن فراموش نشدني اسرائيل جنايتكار از صفحه روزگار نخواهد داشت و تنها راه حل مسئله فلسطين بازگشت فلسطيني ها به سرزمين مادري و تعيين آينده اين كشور با اراده خود آنها مي باشد.
والسلام عليكم و رحمة الله و بركاته
رجبي - نماينده سابق شرق استان در مجلس شوراي اسلامي
۱۸ / ٣/ ٩٧

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار