با حضور معاون سياسي امنيتي استاندار؛

62 پروژه در شهرستان راميان افتتاح و کلنگ زني شد

1403-06-26 08:06:29
0
97

مقارن با پنجمين روز از دهه مبارک فجر در آييني با حضور معاون سياسي امنيتي استاندار گلستان و جمعي از مديران و مسئولين استاني و شهرستاني 62 پروژه عمراني ، فرهنگي ، اقتصادي و کشاورزي با اعتبار مجموع 91 ميليارد و 142 ميليون ريال ، بصورت متمرکز در شهرستان راميان افتتاح و کلنگ زني شد. 

 

به گزارش کلاله خبر،"عليرضا جمشيدي" در اين آيين طي سخناني گفت: انقلاب اسلامي حامل قرآن و مجري احكام قرآني و دستورات خداوند است.
وي افزود: انقلاب اسلامي ايران به رهبري حضرت امام بر اساس آموزه هاي ديني شكل گرفت و به همين خاطر دستورات و آموزه هاي ديني را براي تعالي بشر اجرا مي كند.
جمشيدي با بيان اينكه انسان متدين بايد به فكر خدمت رساني به مردم باشد ، گفت: همه ما بايد براي اجراي احكام الهي و خدمات صادقانه به مردم تلاش كنيم زيرا خداوند بزرگ انبياء الهي را براي اجراي عدالت اجتماعي که از مهمترين مؤلفه هاي خدمت رساني است مبعوث به رسالت کرد.
وي ادامه داد : حضرت امام خميني (ره) با تعليمات قرآني ، پرچمداري انقلاب اسلامي را بعهده گرفت و حکومت ديني را تشکيل داد تا بتواند به اين حکم مهم و بر زمين مانده قرآن کريم عمل نمايد و امروز هم به لطف الهي اجراي عدالت اجتماعي يکي از مهمترين دغدغه هاي مقام معظم رهبري در نظام مديريتي ايران و جهان است.
معاون سياسي و امنيتي استاندار گلستان افزود: خدمت كردن به مردم به معني عمل کردن به دين و اجراي دستورات الهي و برقراري عدالت اجتماعي است که انقلاب حضرت ولي عصر (عج) براي تحقق همين امر مهم صورت خواهد گرفت .
جمشيدي به ويژگي فرهنگ سياسي انقلاب اسلامي اشاره كرد و گفت: آرمانخواهي ، استقلال طلبي ، اعتماد به نفس و استكبار ستيزي به همراه مقاومت در برابر مستكبرين از جمله ويژگي هاي فرهنگ سياسي انقلاب اسلامي است .
وي افزود: با اين فرهنگ سياسي ملت ايران تاكنون توانستنه با وجود همه دسيسه ها ، توطئه ها و     تحريم ها در بخش هاي مختلف به پيشرفت هاي قابل ملاحظه اي دست يابد.
معاون سياسي و امنيتي استانداري گلستان خاطر نشان كرد: رونمايي از جنگده قاهر 313 و پرتاب موفقيت آميز کاوشگر فضايي حامل موجود زنده ، در دهه مبارك فجر در راستاي اعتماد به نفس ملت بزرگ ايران است.
برق‎رساني به منطقه گردشگري «پاقلعه» و چندين زمين کشاورزي، تآمين کسري آب شهر راميان و آبرساني به روستاي سرتپه، ساخت خانه‎هاي بهداشت در اسلام‌آباد، کورنگي، سفيدچشمه، باقرآباد، شرکاء و شش آب، افتتاح سالن ورزشي در تاتارعليا، مقاوم‎سازي و نوسازي مدرسه در دلند، اجراي آب‎نما و ديوارسازي در چندين رودخانه و گازرساني به 17 روستا، و بهره مندي سه هزار 512 نفر از نعمت گاز ، از جمله خدمات ارائه شده به مردم شهرستان راميان در دهه مبارک فجر است.
/استانداری گلستان

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار