نماینده سابق شرق گلستان اقدام به انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس را محکوم کرد

1403-07-01 03:07:31
0
40

نماینده سابق شرق گلستان با ارسال بیانیه ای اقدام آمریکا در انتقال سفارت خود به بیت المقدس را محکوم کرد.


به گزارش کلاله خبر، در متن بیانیه آمده است:

بِسْم الله الرحمن الرحيم


اقدام قبيحانه و غيرقانوني و گستاخانه رژيم جنايتكار آمريكا در انتقال سفارت به بيت المقدس و به رسميت شناختن قدس به عنوان پايتخت رژيم جعلي صهيونيستي كه جسارت به قبله اول مسلمين و امت اسلام است نه تنها به تحكيم بنيانهاي توخالي و پوشالي رژيم صهيونيستي و تضمين امنيت اين رژيم منجر نخواهد شد بلكه موج جديدي از مبارزه عليه آمريكا و خشم و نفرت عليه حاميان اين حركت وقيحانه را فراتر از منطقه رقم خواهد زِد. اين اقدام شيطاني كه بدون توجه به مخالفتهاي جهاني صورت پذيرفته است. مرحله اي نوين از شكل گيري بحرانها و تنشهاي منطقه اي عليه راهبردهاي كأخ سفيد را به بار مي آورد و در. عين حال شكل گيري كابوسي است كه صهيونيستها براي فرار از آن راهي جز زندگي در پناهگاهها نخواهند داشت. 
بي ترديد حمايت جديد مقاومت اسلامي و ملتهاي حق طلب آزادي خواه و ظلم ستيز از ملت فلسطين و رزمندگان انتفاضهوارد ابعاد گسترده تري خواهد شد. و بفرموده مقام معظم رهبري" به توفيق الهي و به إذن الله تعالي فلسطين عزيز از دست دشمنان خلاص خواهد شد " و آنچه آينده سرزمين مقدس فلسطين است اخراج قطعي اشغالگران و مجازات حتمي حاميان منطقه اي و فرامنطقه اي آنان به ويژه سردمداران كاخ سفيد است. 
اينجانب ضمن محكوميت شديد اقدام حماقت آميزآمريكا در انتقال سفارت خود به بيت المقدس و تقبيح شديد همزمان صهيونيستها در به شهادت رساندن و زخمي كردن حدود ٣٠٠٠ تن از مردان و زنان و كودكان بي گناه فلسطين در نوار غزه در روز نكبت و هفتادمين سال اشغال فلسطين تأكيد مي كنم بي ترديد جنايت صهيونيستها كه با چراغ سبز آمريكا صورت گرفته است هر چند يك اتفاق نكبت بار و مصيبت بزرگ در روز نكبت است. اما اين اقدام باعث تعميق هرچه بيشتر وحدت مسلمانان خواهد شد و شرايطي فراهم خواهد كرد كه امت اسلامي و رزمندگان فلسطين پاسخ گستاخي به مقدسات مسلمين و اولين قبله آنان را در دستور كار قرار دهند و تحقق وعده بر چيده شدن طومان اشغالگران را سرعت بيشتري ببخشند و همانطوريكه رهبري عزيز فرمودند"بيت المقدس پايتخت فلسطين است و آمريكا و اذناب آمريكا و كوچكتر از آمريكا و بزرگ تَر از آمريكا هم در قبال حقيقت و سنت الهي در مورد فلسطين هيچ غلطي نمي توانند بكنند". 
والسلام عليكم و رحمة الله و بركاته
رجبي - نماينده سابق شرق استان در مجلس شوراي اسلامي

۳۱ / ٢ / ٩٧

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار