فرمانده سپاه کلاله در جمع فعالان فضای مجازی

نباید در زمین دشمن و به نفع آن بازی کرد

1403-07-01 03:07:19
0
45

فرمانده سپاه شهرستان کلاله گفت: هر کسی ممکن است در فضای مجازی در معرض خطر قرار بگیرد و با توجه شود که در زمین دشمن و به نفع آن بازی نکنیم.

به گزارش کلاله خبر، یعقوب مصطفی لو در نسشت با فعالان فضای مجازی اظهار داشت: فضای مجازی در کنار تهدیداتی که دارد، می تواند بستری برای پیگیری های خواسته های رهبری و شعار سال باشد.

وی افزود: باید توجه داشت که در پوشش پیگری های خود نباید دیگران را تخریب کرد بله مطالبه گری ها باید با ارائه راهکار همراه باشد.

فرمانده سپاه شهرستان کلاله تاکید کرد: باید در فعالیت های خود در فضای مجازی خداوند و شهدا را در نظر داشته باشیم و بعد قلم فرسایی کنیم.

مصطفی لو گفت: اگر بتوانیم در فضای مجازی دین، فرهنگ و اقتصاد خود را نهادینه کنیم، پیروز هستیم و نیاز است در این فضا به کمک اقتصاد کشور و تبلیغ کالای ایرانی برویم.

حجت الاسلام عمارلو مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه کلاله نیز در این جلسه گفت: برخی فعالیت های فضای مجازی جز تشویش اذهان عمومی کاربرد دیگری ندارد و باید رسانه و فعالان فضای مجازی انتقال دهنده واقعیت ها باشند.

وی افزود: کسی منکر اینکه پیام رسان های داخلی دارای مشکلاتی هست، نیست و باید تلاش شود تا از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در کشور حمایت شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه کلاله تاکید کرد: نباید به هر قیمتی در فضای مجازی قلم بزنیم و باید از این ظرفیت برای حل مشکلات مومنین استفاده کنیم.

حجت الاسلام عمارلو با بیان اینکه جنس ایرانی خیلی با کیفیت تر از جنس چینی است، تصریح کرد: زمنیه ساز تبلیغ ، فروش و حمایت از تولید داخلی باشید.

وی گفت: شهرستان کلاله دارای پتانسیل های زیادی است که اگر از آنها استفاده شود، جوانان این شهرستان برای کار کردن به دیگر استان ها سفر نخواهند کرد.

{gallery}shahrestan/sepah/Majazi971{/gallery}

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار