در پی تجمع واعتصاب رانندگان،

شهردار کلاله: تاکسی های درون شهری از پارکینگ عمومی استفاده کنند+ تصاویر

1403-07-01 05:07:24
0
38

شهردار کلاله گفت: پس از تکمیل ظرفیت ایستکاه، تاکسی های مازاد از پارکینگ عمومی پشت بانک ملت استفاده کنند.

به گزارش کلاله خبر، روز گذشته شاهد تجمع و اعتصاب تعدادی از سال تاکسی های درون شهری کلاله بودیم که نسبت به کوتاه شدن ایستگاه تاکسی ها معترض بودند.

در این راستا با چند نفر  از رانندگان گفتگویی داشتیم و آنها گفتند: ایستگاه ما طی چند مرحله و به دلیل اعتراض کسبه کوتاه و کوتاه تر شد و این در حالی است که ایستگاه دیگری برای حمل و نقل مسافران در حوالی میدان مرکزی نداریم.
یکی از کسبه نیز در گفتگویی اظهار داشت: وجود تاکسی های درون شهری درمقابل مغازه ها موجب کاهش مشتریان ما می شود.
در این راستا عبدالحمید حق شناس شهردار کلاله در گفتگویی اظهار داشت: این تصمیم توسط شورای ترافیک شهرستان کلاله و به درخواست مسئولین استانی و کسبه موجود در این راستا، گرفته شده است.
وی افزود: در ایستگاه مدنظر برای برای ۵ دستگاه خودرو فضا در نظر گرفته شده و تاکسی‌های مازاد ایستکاه می‌توانند از پارکینگ عمومی پشت بانک ملت شهر کلاله جهت پارک خودروی خود استفاده کنند.
شهردار کلاله در پاسخ به اینکه چگونه میتوان فاصله بین ایستگاه و پارکینگ را کاهش داد، گفت: برای این موضوع نیز تمهیداتی را در نظر داریم و ان شاء الله با رایزنی و اجازه پلیس راهور مکانی متناسب با شرایط مطلوب، انتخاب خواهیم کرد تا دغدغه تاکسی داران درون شهری و همچنین کسبه موجود در این راستا کاهش یابد.

چچ

{gallery}shahrestan/ejtemaee2/Etesabtaxi{/gallery}

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار