تذکر نماینده مردم شرق استان به وزیر راه ؛

آقای آخوندی ، چرا چوب لای چرخ نظام مهندسی می گذارید / آئین نامه هایی که می دهید رمق و استقلال سازمان را گرفته

1403-07-01 05:07:42
0
38

نماینده مردم شرق استان گلستان خطاب به وزیر راه گفت: نظام مهندسی ساختمان بزرگترین ngo کشور است ، آئین نامه و دستورالعمل متفاوتی می دهید که رمق و  استقلال نهاد مردمی غیردولتی را گرفته است.

به گزارش کلاله خبر، شهرام کوسه غراوی نماینده مردم مینودشت ، کلاله ، مراوتپه و گالیکش ضمن ابراز تاسف از سانحه هوایی که در آن چند تن از گلستانی ها حضور داشتند ، اظهارکرد: امیدواریم این حادثه تلخ باعث شود که همه مسئولین دست به دست هم دهند برای نو سازی ناوگان هوایی و مسئولین جواب قانع کننده ای برای این موضوع داشته باشند یا حداقل عذرخواهی بکنند.

وی ادامه داد : تذکر اول بنده به رئیس جمهور است، آقای روحانی شما قول داده بودید که راه آهن گرگان- کلاله به مشهد را با گذشت سه سال انجام بدهید، ولی متاسفانه در این زمینه هیچ اتفاقی نیفتاده است.

غراوی با خطاب قرار دادن وزیر جهاد کشاورزی عنوان کرد: با گذشت ۱ سال از ضرر کشاورزان گندم کار ، کلزا کار و زیتون کار بابت سرما زدگی و خشکسالی هیچ مبلغی از صندوق بیمه کشاورزان پرداخت نکرده اید.

به گفته وی ؛ در برنامه ششم اعتبار صندوق توسعه ششم۱۰۰ درصد تخفیف داده شده، متاسفانه هیچ یک از طلب کشاورزان زحمتکش مخصوصا کشاورزان استان گلستان پرداخت نشده است.

وی در تذکری دیگر خطاب به آخوندی وزیر راه و شهرسازی گفت: چرا به جای اینکه نظام مهندسی ساختمان را حمایت کنید هر روز چالشی برای۴۰۰ هزار نفر ایجاد می کنید.

نماینده شرق استان گلستان نظام مهندسی ساختمان را بزرگترین ngo کشور دانست و افزود: این تشکل می بایستی چابکتر و با کیفیت تر برای ساخت و ساز کشور تلاش کند ، آئین نامه و دستورالعمل متفاوتی می دهید رمق و  استقلال نهاد مردمی غیردولتی را گرفته است.

وی تاکید کرد: به جای کمک به استقلال و اشتغال چرا چوب لای چرخ  این سازمان می گذارید ، آقای اخوندی برای ارتقاع فن آوری ساخت که وظیفه شماست چه سیاست گذاری انجام داده اید.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار