معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گلستان:

کارخانه آرد مشکل دار را تعطیل می کنیم / استاندار گلستان در بحث سلامت مردم با کسی تعارف ندارد

1403-07-01 01:07:54
0
66
کارخانه آرد مشکل دار را تعطیل می کنیم / استاندار گلستان در بحث سلامت مردم با کسی تعارف ندارد
<p dir="RTL" style="text-align: justify;"><span style="font-size: 8pt; font-family: tahoma, arial, helvetica, sans-serif;">معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اعلام اینکه استاندار گلستان دانشگاه را مسئول بررسی کیفیت و توزیع آرد مطلبو در استان می داند گفت : اگر تشخیص دهیم که کارخانه ای ،آردش مشکل دارد آن کارخانه را تعطیل می کنیم .</span></p>

به گزارش کلاله خبر به نقل از گلستان ما، دکتر صلبی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گلستان در جمع خبرنگاران گفت : با همه تنش ها و مقاومت هایی که بعضا در زمینه توزیع آرد بی کیفیت در استان وجود دارد ، استاندار گلستان قول مساعد حمایت داده  و در زمینه سلامت مردم با احدی تعارف ندارد .

صلبی افزود : اگر تشخیص دهیم که کارخانه ای ،آردش مشکل دارد آن کارخانه را تعطیل می کنیم و این حمایت استاندار برای ما جای دلگرمی دارد .

وی تصریح کرد : البته برخی از این کارخانه داران پشت این مسئله پنهان می شوند که تعطیلی کارخانه موجب بیکاری کارگران شده و مغایر بحث کارافرینی و اشتغالزایی است اما ما قطعا در بررسی کیفیت آرد کوتاه نخواهیم آمد .

معاون غذا دارو دانشگاه علوم پزشکی گلستان خاطرنشان کرد : از امسال نظارت سه دستگاه دانشگاه علوم پزشکی گلستان ، غله و  استاندارد از ابتدای مرحله تحویل ، ذخیره سازی و نگهداری تا مرحله تولید آرد صورت خواهد گرفت .

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار