مشاور جوان فرماندار کلاله معارفه شد+ تصاویر

1403-07-01 02:07:01
0
72
مشاور جوان فرماندار کلاله معارفه شد+ تصاویر
<p dir="RTL" style="text-align: justify;"><span style="font-size: 8pt; font-family: tahoma, arial, helvetica, sans-serif;">با تکریم از سید عیسی نقی پور، سعدی به عنوان مشاور جوان محمد حمیدی معرفی شد.</span></p>

به گزارش کلاله خبر، در جلسه معارفه مشاور جوان فرماندار کلاله که با حضور جمعی از جوانان و باتجربه های شهرستان همراه بود، سید عیسی نقی پور مشاور جوان نصرت برزگر فرماندار سابق شهرستان کلاله گفت: در برهه ای از زمان شاهد توجه ویزه به امور جوانان بودیم ولی پس از گذشت مدتی، شاهد چپ کردن قطار جوانان بودیم و تمام ایده های جوانان در حد تشکیل چند جلسه و مستند سازی باقی ماند.

kalalekhabar ir 2

وی افزود: همانطور که در فرمانداری شورای اداری وجود دارد، نیازمند شورای مشورتی جوانان فرمانداری نیز هستیم تا به واسطه این شورا افراد دارای توانایی مدیریتی شناسایی و در آینده در پست های مدیریتی از آنها استفاده شود.

سمیه سعدی نیز به عنوان مشاورجدید فرماندار کلاله گفت: بدون سیاسی بازی، تعصب قومیتی کار خود را ادامه می دهم وهمراه همه جوانان در این سمت خواهیم بود.

kalalekhabar ir 4

وی افزود: متاسفانه در شهرستان کلاله تفکرات بسته و سنتی وجود دارد که باید با کارکردن بر روی تفکرات جوانان از این تفکرات خارج شویم.

مشاور جوان فرماندار کلاله تاکید کرد: در جلسات مختلف و کمیته های مختلف به بحث و تبادل نظر در خصوص مشکلات جوانان می پردازیم و در نهایت برای حل مشکلات با فرماندار کلاله به چاره اندیشی خواهیم پرداخت.

محمد حمیدی فرماندار کلاله نیز در گفت: ارتباط آقایان با فرمانداری و مجموعه آن به راحتی برقرار می شود و نیاز بود برای جامعه بانوان در جهت برقراری ارتباط با فرمانداری و بیان دغدغه ها چاره ای اندیشیده شود.

kalalekhabar ir 1

وی ادامه داد: در این راستا و پس از بررسی های لازم، خانم سعدی را به عنوان مشاور فرماندار کلاله در امور بانوان و جوانان انتخاب کردیم.

kalalekhabar ir 3

گفتنی است سمیه سعدی قبل از این سمت یکی از افراد فعال در ستاد انتخاباتی رئیس جمهور در شهرستان کلاله بود.

kalalekhabar ir 5

kalalekhabar ir 6

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار