فرماندار کلاله:

240 میلیارد اعتبار برای اشتغال روستایی درنظر گرفته شد

1403-07-01 01:07:37
0
45
240 میلیارد اعتبار برای اشتغال روستایی درنظر گرفته شد
<p dir="RTL" style="text-align: justify;"><span style="font-size: 8pt; font-family: tahoma, arial, helvetica, sans-serif;">فرماندار کلاله گفت: 240 میلیارد ریال اعتبار برای اشتغال روستایی شهرستان کلاله از سوی دولت تدبیر و امید در نظر گرفته شده است.</span></p>

به گزارش کلاله خبر، محمد حمیدی در اولین جلسه شورای های بخش مرکزی و پیشکمر شهرستان کلاله در سال جدید، گفت: 240 میلیارد ریال اعتبار برای اشتغال روستایی شهرستان کلاله از سوی دولت تدبیر و امید در نظر گرفته شده است.

وی افزود: باید در جهت چگونگی بهره مندی مردم روستاها از این تسهیلات، اعضای شوراها با بخشداری ها هماهنگ شوند و جلساتی را در این راستا با دستگاهای مختلف داشته باشند.

فرماندار کلاله تاکید کرد: یکی از مهم ترین اتفاقاتی که درشهرستان باید رخ دهد، اعطای تسهیلات با بهره کم به روستاییان باشد.

وی در ادامه از اعضا شورا خواست تا برگزاری کلاس های آموزشی و جلسات مختلف در روستا ها به بررسی موضوعات و مشکلات بپردازند و در راستای حل مشکلات از مسئولین دستگاه ها و افراد با سواد بهره ببرند.

 فرماندار کلاله در پایان خاطر نشان کرد: ساخت و ساز ها و کنترل بودجه ی روستا ها و مصوبات توسط شورای بخش نظارت و کنترل شود.

240 milyard

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار