رسوایی شبکه های ضد انقلاب با خبر کذب دستگیری سردار صادقی در سوریه !

1403-07-01 02:07:35
0
54
رسوایی شبکه های ضد انقلاب با خبر کذب دستگیری سردار صادقی در سوریه !
<p dir="RTL" style="text-align: justify;"><span style="font-size: 8pt; font-family: tahoma, arial, helvetica, sans-serif;"> در روزهای اخیر شبکه رسانه های ضد انقلاب همچون بیان ، من و تو ، بی بی سی ، آمدنیوز و ... ، تحت یک سناریوی شناخته شده ، خبری را بطور هماهنگ منتشر نمودند که حاوی مطالب واهی و کاملا کذب بود .</span></p>

به گزارش کلاله خبر، در روزهای اخیر شبکه رسانه های ضد انقلاب همچون بیان ، من و تو ، بی بی سی ، آمدنیوز و ... ، تحت یک سناریوی شناخته شده ، خبری را بطور هماهنگ منتشر نمودند که حاوی مطالب واهی و کاملا کذب بود .

 در راستای این خبر کذب ، روح اله زم مدیر کانال معاند سابق آمدنیوز طی مصاحبه ای کلیشه ای و نخ نما شده به نقل داستانی خیالی از ماجرای حمله رژیم صهیونیستی به پایگاه هوایی تیفور سوریه می پردازد و در خلال آن با وارد کردن اتهاماتی واهی به سردار صادقی از دستگیری وی در سوریه خبر می دهد !

 زم با ارایه تصاویری از سردار رحمت الله صادقی فرمانده سپاه_نینوای_گلستان به عنوان یکی از فرماندهان سپاه_ولی_امر ، از او با عنوان مستعار سردار حسین یاد می کند.

 این همه در حالی است که رحمت الله صادقی فرمانده سپاه نینوا در استان گلستان مشغول به انجام امور جاری خود است و یکشنبه هفته گذشته بهمراه اعضای شورای تامین استان از پارک پسماند هزارپیچ گرگان بازدید کرد و چهارشنبه به دیدار رئیس دانشگاه پیام نور کردکوی رفت و صبح_امروز با مدیر کل آموزش و پرورش گلستان و عصرامروز با خانواده شهید مدافع حرم حجت اله نوچمنی دیدار کرد .

 بدین ترتیب سناریوی کثیف تطهیررژیم صهیونیستی با اجرای شبکه های همکار فارسی زبان ضد انقلابش با انتشار این تصاویر از سردار رشید سپاه اسلام ، رسوا و خط جریان سازی رسانه ای آنها شکست خورد .

sardarsadeghi amadnews

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار