فرماندار کلاله:

برای ملموس شدن مشکلات مردم، دیدار مستقیم مسئولین در روستاهادر دستور کار است

1403-07-01 02:07:35
0
47
برای ملموس شدن مشکلات مردم، دیدار مستقیم مسئولین در روستاهادر دستور کار است
<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: 8pt; font-family: tahoma, arial, helvetica, sans-serif;">فرماندار کلاله گفت: برای ملموس تر شدن مشکلات مردمی در روستاها، دیدار چهره به چهره مسئولین با مردم در روستاها را در دستور کار خود قرار دادیم.</span></p>

به گزارش کلاله خبر ، با هدف بررسی و رفع مشکلات مردم مناطق روستایی، فرماندار، معاون و بخشدار پیشکمرکلاله با همراهی مدیران اجرایی به روستای "عزیزآباد" مرکز دهستان "عرب داغ" رفته و"چهره به چهره" با مردم گفتگو کردند.

محمد حمیدی فرماندار کلاله در حاشیه این دیدار در گفتگویی اظهار داشت: این جلسات به جهت تاثیرگذاری در حل مشکلات در قالب مدیریت میدانی برای تمامی دهستان ها تداوم دارد.

وی افزود: علیرغم تلاش دشمنان این آب و خاک مسئولین و مردم با هم و درکنار هم برای حل مشکلات قرار دارند.

فرماندار کلاله تصریح کرد: این گونه رفتار در مدیریت میدانی، مشکلات مردم را برای مسئولین ملموستر کرده و در رفع آن کوشاتر می کند.

حمیدی عمده مشکلات مردم را اشاره کرد و گفت: عدم دریافت تصاویر سیما، آب شرب، راههای بین مزارع، کیفیت پایین جاده اصلی روستایی به مرکز بخش، عدم پوشش کیفی تلفن همراه و اینترنت، گاز رسانی برخی روستاها، مشکلات اموربرق، بهداشت، تربیت بدنی، منابع آب، مسکن وطرح های هادی روستایی از جمله مشکلات روستاهای این بخش است.

IMG 20180412 113929 289

IMG 20180412 114021 920

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار