زیباکلام از اصولگراها حلالیت طلبید

1403-08-01 05:08:43
0
76
زیباکلام از اصولگراها حلالیت طلبید
<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: 8pt; font-family: tahoma, arial, helvetica, sans-serif;">صادق زیباکلام می&zwnj;گوید از همه اصولگرایانی که در طول سال بارها آنها را مورد انتقاد قرار داده&zwnj;ام حلالیت می&zwnj;طلبم.</span></p>

به گزارش کلاله خبر، در روزهای باقیمانده تا پایان سال 96، چهره های سیاسی روایات جالبی از آنچه که بر آنان در این 12 ماه، گذشته دارند. در این میان صادق زیباکلام یکی از بهترین گزینه هاست که اتفاقات مختلفی را تجربه کرده است. استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران که کمتر ماهی است که یا خود با سخنرانی های جنجالی‌اش خبرساز می‌شود و یا تصمیمات برخی مقامات نام او را خبرساز می کند، در گفتگو با خبرآنلاین از کارهایی گفت که قرار بود امسال انجام دهد اما توفیقی در آن کسب نکرد. او البته در بخشی از صحبت هایش جدای از اینکه از برخی اصولگرایان حلالیت می طلبد، در مورد دانشجویان خود نیز می گوید: از دانشجویان خودم هم خیلی حلالیت می خواهم. خیلی به امورات آنها نرسیدم. بخصوص دانشجویانی که با من رساله داشته اند و من راهنما و مشاورشان بوده ام. از ته دل می خواهم که حلالم کنند.

در بخشی از گفتگو آمده است:

در پایان کسی هست که بخواهید از آنها حلالیت بطلبید؟

از خیلی ها باید حلالیت بطلبم. از بین جریانهای سیاسی از اصولگراها حلالیت می خواهم چون خیلی به آنها انتقاد و حمله کردم. از هلال احمر و ستاد بحران استان کرمانشاه هم باید حلالیت بطلبم. چون در زمان زلزله خیلی از آنها انتقاد کردم. بعدا دیدم که انتقاد کار آسانی است. من مشکلاتی را در عمل دیدم که بعد فهمیدم که آن انتقادات خیلی درست نبود.

از دانشجویان خودم هم خیلی حلالیت می خواهم. خیلی به امورات آنها نرسیدم. بخصوص دانشجویانی که با من رساله داشته اند و من راهنما و مشاورشان بوده ام. از ته دل می خواهم که حلالم کنند.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار