انتقاد از 13 روز تعلل هلال احمر گلستان ؛

پیکر هادی 21 ساله توسط سپاه و ارتش از گل رامیان بیرون آورده شد مدیر عامل هلال احمر پزش را داد!!

1403-07-01 04:07:53
0
46
پیکر هادی 21 ساله توسط سپاه و ارتش از گل رامیان بیرون آورده شد مدیر عامل هلال احمر پزش را داد!!
<div style="text-align: justify;"><span style="font-size: 8pt; font-family: tahoma, arial, helvetica, sans-serif;">خبر پیدا شدن هادی ملک جوان 21 ساله&nbsp; شاهرودی که 13 روز پیش در چشمه گل رامیان غرق شده بود ، خیلی زود توسط مدیر عامل هلال احمر گلستان به عنوان یک دستاورد این سازمان رسانه ای شد در حالیکه اصل ماجرا چیز دیگریست .</span></div> <div style="text-align: justify;"><span style="font-size: 8pt; font-family: tahoma, arial, helvetica, sans-serif;"></span>
به گزارش کلاله خبر به نقل از گلستان ما، هادی ملک جوان 21 ساله شاهرودی که اصالتا اهل قرن آباد شاهکوه است حدود دو هفته پیش به همراه خانواده اش به گلستان سفر کرد ،  اما متاسفانه این جوان در منطقه تفریحی گل رامیان غرق شد .

بعد از وقوع این حادثه تعدادی از بچه های هلال احمر یکی دو روزی را به دنبال جسد گشتند اما موفق به پیدا کردن آن نشدند .

در ادامه غواصان دریادل ارتش و نیروی های تیپ 45 جوادالائمه سپاه وارد عمل شدند تا اینکه پیکر این جوان 13 روز بعد از ماندن زیر آب توسط نیروهای سپاه و ارتش پیدا شد و تسکینی شد برای پدر داغدار و پیر این جوان که طی این مدت غمی جانکاه بر دلش سایه افکنده بود .

پدری که روزها بر ساحل این چشمه می استاد و به یاد پسرش اشک می ریخت و ناله می کرد .

گفتنی است  مدیر عامل هلال احمر گلستان10 روز بعد از این حادثه به همراه یک گروه مستندساز که از تهران آمده بودند به این محل رفت و طی این مدت فعالیت چشمگیری از هلال احمر دیده نشد .

01

اما رسانه ای کردن پیدا شدن پیکر این جوان 21 ساله بلافاصله از طرف هلال احمر ناراحتی خانواده و تعدادی از پرسنل زحمتکش در منطقه را باعث شد که آقایان طی این مدت کجا بودند ؟

تصاویر نشان می دهد که غواص غفاری افسر نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران  موفق شد جنازه جوان ۲۱ساله شاهرودی را که در گل رامیان غرق شده بودرا پیدا کند و تحویل خانواده داغدار بدهد .

03

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار