با تلاش های نماینده شرق گلستان و استاندار:

پروازهای فرودگاه کلاله برای ششمین بار برقرار شد+ تصاویر

1403-07-01 04:07:28
0
54
پروازهای فرودگاه کلاله برای ششمین بار برقرار شد+ تصاویر
<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: 8pt; font-family: tahoma, arial, helvetica, sans-serif;">با نشستن هواپیمای برجامی آی تی ار ۷۲ با ۲۲ مسافر و برخواست آن با ۳۶ مسافر از فرودگاه کلاله، پروازهای این فرودگاه برای ششمین بار برقرار شد.</span></p>

به گزارش کلاله خبر، رامین آذری مدیرکل فرودگاههای استان در حاشیه برقراری پروازهای فرودگاه کلاله گفت: پروازها در روزهای یکشنبه و چهارشنبه در مسیر تهران و کلاله و بالعکس انجام می شود.

وی افزود: باتوجه به انجام پرواز توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی (ایران ایر) و استفاده از هواپیمای خریداری شده جدید ای تی آر، امیدواریم مردم شرق استان استقبال خوبی از پروازها داشته باشند.

محمدحمیدی فرماندار کلاله هم اظهار داشت: از استاندار محترم و نماینده مردم که تلاش فراوانی برای راه اندازی فرودگاه داشتند؛کمال تشکر را دارم.
وی گفت: آمادگی هرگونه همکاری برای پایداری پرواز را داریم و از مسئولین هم درخواست داریم برای برقراری پرواز در مسیرهای مشهد و زاهدان هم تلاش داشته باشند.
گفتنی است هواپیمای برجامی آی تی ار امروز با ۲۲ مسافر وارد کلاله و با ۳۶ مسافر کلاله را ترک کرد و شایان ذکر است که "فرودگاه کلاله با ۲۲۰۰ مترطول باند،۴۵مترعرض دارای سایت اداری،برج مراقبت،سیستم ناوبری،پارکینگ هواپیما،ترمینال مسافری و سایت آتش نشانی است.این فرودگاه امکان نشست و برخاست هواپیما تا فوکر ۱۰۰ را دارد.

{gallery}shahrestan/foroudgah/Sheshominbar{/gallery}

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار