در آخرین شورای اداری سال 96 آق قلا چه گذشت؟/ از پرسش آخوند رهبر تا پیش بینی نامگذاری سال 97 و گرفتن عکس یادگاری

1403-08-04 08:08:17
0
55
در آخرین شورای اداری سال 96 آق قلا چه گذشت؟/ از پرسش آخوند رهبر تا پیش بینی نامگذاری سال 97 و گرفتن عکس یادگاری
<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: 8pt; font-family: tahoma, arial, helvetica, sans-serif;">آخرین جلسه شورای اداری سال 96 شهرستان آق قلا با حضور مسئولین ادارات و نهادها،در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.</span></p>

به گزارش کلاله خبر به نقل از راه اسپی دژ، عبدالرزاق آخوند رهبر، مدیرحوزه علمیه اهل سنت عرفانی آق قلا در آخرین شورای اداری سال 96 شهرستان آق قلا با تبریک تبدیل سال نو گفت: منتظر پیام مقام معظم رهبری در سال جدید هستیم. هم اکنون در پایان سال قرار داریم، در سال گذشته آیا از نظر کاری پیشرفت کردیم یا به عقب رفتیم؟ این ها را در قیامت همه ما پاسخگو هستیم و به این نکته مهم می بایست توجه کنیم.

وی افزود: به برکت وجود مقام معظم رهبری با رهبری قوی ایشان الحمدالله جامعه ما در آرامش و امنیت به سر می برد ما می بایست قدر این اولی الامر و ولی را بدانیم .

مدیرحوزه علمیه اهل سنت عرفانی آق با تاکید بر در نظر گرفتن خدا در همه حال گفت: در همه اعمال ما باید اول فکر کنیم که آیا خداوند در درجه اول و بعدش پیامبر اکرم (ص) از این کار ما راضی خواهند بود؟

امانگلدی ضمیر افزود:آنچه که برای سال آینده در شهرستان آق قلا انتظار داریم، اجرای سیاست های دولت به خصوص برنامه ششم توسعه می باشد. شرط موفقیت در اجرای این پروژه نیز این است که ما مسئولین کتابچه مربوط به برنامه ششم توسعه را مطالعه کنیم.

فرماندار آق قلا خاطر نشان کرد: سال پیش رو، بسیار مهم هست و با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری، نامگذارس سال آینده نیز در ادامه سیاست های مهم اشتغال زایی و تکیه بر تولیدات داخلی خواهد بود.

 در پایان نیز اعضای حاظر در جلسه عکس یادگاری گرفتند.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار