معاون فرماندار شهرستان آزادشهر:

اسیدپاشی در آزادشهر زن جوان را روانه بیمارستان کرد

1403-08-01 11:08:45
0
15
اسیدپاشی در آزادشهر زن جوان را روانه بیمارستان کرد
<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: 8pt; font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif;">رییس دانشکده فنی پسران امام خمینی (ره) علی آباد کتول و رییس شورای اسلامی این شهر به مناسبت روز مادر و هفته شهید، 2 گل لاله به مادر شهیدان محمود و داوود شیخ هدایتی اهداء کردند.</span></p>

به گزارش کلاله خبر به نقل از خبرآنلاین، معاون فرماندار شهرستان آزادشهر از مصدومیت یک خانم جوان بر اثر اسیدپاشی از سوی افراد ناشناس در محور خوش ییلاق ( آزادشهر – شاهرود) خبر داد. سید غلامرضا قاضوی اظهار کرد: حوالی ساعت ۴ عصر امروز یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ که راننده آن خانم جوانی بوده است در محور خوش ییلاق مورد اسیدپاشی از سوی شخصی ناشناس قرار گرفت.

وی افزود: براساس گزارشات رسیده، سرنشینان یک خودروی سواری پژو که در تعقیب این خانم جوان بودند، پس از ایجاد یک تصادف ساختگی، خودروی ۲۰۶ را متوقف کرده و پس از آن به سرعت بر روی شخص مذکور اسید پاشیده و متواری می شوند.

وی گفت: با اعلام این حادثه، نیروهای امدادی به سرعت به محل اعزام شده و خانم جوان را به دلیل سوختگی ۴۰ درصد که در ناحیه گردن و پایین تر ایجاد شده بود به بیمارستان شهید مطهری گنبدکاووس انتقال دادند.

قاضوی خاطرنشان کرد: وضعیت عمومی مصدوم در حال حاضر پایدار گزارش شده است و تحقیقات برای دستگیری عامل یا عاملان اسید پاشی و روشن شدن انگیزه این سوءقصد از سوی نیروی انتظامی در حال انجام است.

asidpashi azadshahr

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار