امام جمعه کلاله:

ایران از هیاهوی آمریکا نمی ترسد

1403-07-01 07:07:42
0
48
ایران از هیاهوی آمریکا نمی ترسد
<p dir="RTL" style="text-align: justify;"><span style="font-size: 8pt; font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif;">امام جمعه کلاله با اشاره به هیاهوی امریکا در شورای امنیت گفت: ایران از چنین اقداماتی هراس ندارد.</span></p>

به گزارش کلاله خبر، حجت الاسلام رضا کشیری امام جمعه کلاله در خطبه های این هفته نماز جمعه کلاله با بیان اینکه "دنیا" عرصه آزمایش الهی برای انسان است،گفت: خداوند مال و ثروت، فرزند و داشته های آدمی را در دنیا به امتحان و آزمایش برای وی قرارمی دهد.

وی درادامه به موضوع بحث جمعه های گذشته خود و به آثار نیکی و بدی در حق والدین پرداخت و اظهار داشت: نامهربانی و بی احترامی در حق پدر و مادر؛ علاوه بر آثار بد دنیایی، عقوبت در آخرت را هم دارد.

کشیری تاکید کرد: رضایت پدر و مادر، رضایت خدا را حاصل می کند.

امام جمعه کلاله با تمجید ازحضرت ام البنین(س) و تجلیل از مادران و همسران شهدا تصریح کرد: ام البنین (س) مادر فرهیخته ای بود که در خانه حضرت علی (ع) به تربیت فرزندانی پرداخت که از یاران با وفای امام حسین (ع) در کربلا شدند.

حجت الاسلام والمسلمین کشیری با اشاره به سالروز تأسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از مردم خواست تا به نیازمندان هم توجه ویژه کنند.

امام جمعه کلاله از تحرکات امریکا بر علیه ایران در شورای امنیت هم سخن گفت و تاکید کرد: ملت ایران از امریکا و هیاهوهای استکبار نمی ترسد.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار