وجود ۹ جهنم در شهر بپو ژاپن!+ تصویر

1403-08-02 01:08:33
0
12
وجود ۹ جهنم در شهر بپو ژاپن!+ تصویر
<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: 8pt; font-family: tahoma, arial, helvetica, sans-serif;">یکی از تاپ ترین مقاصد <a href="httpss://www.eligasht.com/Blog/" target="_blank" title="گردشگری">گردشگری</a> ای که در <a href="httpss://www.eligasht.com/package/" target="_blank" title="سفر">سفر</a> به <a href="httpss://www.eligasht.com/tours/%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D8%AA%D9%88%DA%A9%DB%8C%D9%88/" target="_blank">ژاپن</a> باید از آن دیدن کنید، چشمه های آب گرم معروف آن است.</span></p>

یکی از تاپ ترین مقاصد گردشگری ای که در سفر به ژاپن باید از آن دیدن کنید، چشمه های آب گرم معروف آن است. این کشور در مجموع چیزی حدود ۳۰۰۰ چشمه ی آب گرم دارد اما ۹ تا از آن ها بسیار معروف تر از بقیه هستند و گردشگران به دیدن آن ها می روند و دلیل آن هم دمای بسیار بالای آن ها و همچنین ویژگی های خاصی است که دارند و به ۹ جهنم بپو شهرت پیدا کرده اند. این ۹ جای جهنمی در شهر بپو ژاپن قرار دارند. آماده اید که با این ۹ جا آشنا شوید؟ با الی گشت باشید.

شهر بپو ژاپن

مرحله اول: دریای جهنمی

دریای جهنمی در واقع یک آبی زیبای کبالتی است که حدود هزار سال قبل به وجود آمده است و اگر یک تخم مرغ داخل آن بیندازید می بینید که خیلی زود در آب می پزد! این دریا یک جای عالی در شهر بپو ژاپن برای آن دسته از توریست هایی است که دوست دارند طعم جهنم را بچشند!

دریای جهنمی

مرحله دوم: سرهای کچل جهنمی

جهنم دومی که قصد معرفی آن را به شما داریم حتی از اولی هم داغ تر است و اسم بامزه تری هم دارد! این ورژن از جهنم! حباب های گلی تولید می کند و می گویند که به خاطر شباهت زیاد با سرهای کچل اسم آن را این گذاشته اند! در هر حال اسم آن هر چه که هست در بین بعضی از توریست ها جذابیت زیادی دارد، اگر شما هم به شهر بپو ژاپن سفر کردید و دوست داشتید تا این مکان را ببینید حتما با چند دانه لوبیا برای دور کردن ارواح جهنمی این مکان ببرید! (ژاپنی ها اعتقاد دارند که لوبیا ارواح خبیث را دور می کند!)

سرهای کچل جهنمی ژاپن

مرحله سوم: کوه های جهنمی

اگر ترکیب حیوانات دوست داشتنی و جهنم را دوست دارید، این جا جایی است که باید بروید، یک ترکیب فوق العاده از جهنم و حیوانات! گلی که در این منطقه وجود دارد بسیار گفته می شود که شبیه به قله های کوهستانی است چون حالت تیز دارد و به همین خاطر است که این اسم به آن داده شده است. همین که از این جهنم خلاص شدید، حتما به اسب آبی ای که در باغ وحش نزدیک این منطقه است یک هویج جایزه بدهید!

کوه های جهنمی ژاپن

مرحله چهارم: ماهیتابه ی جهنمی

ماهیتابه ی جهنمی چه اسم عجیبی! این ورژن از مکان های جهنمی در شهر بپو ژاپن در واقع ۶ تالاب با رنگ های مختلف است و از ۸ جهنم دیگر کمی خنک تر است و یکی دیگر از ۹ جهنم دیدنی در ژاپن است.

ماهیتابه ی جهنمی ژاپن

مرحله پنجم: کروکودیل جهنمی

یکی دیگر از اسم های این مکان کوه شیطانی جهنمی است که با وجود ۱۰۰ کروکودیلی که در آن جاست اصلا نمی توانید نادیده بگیریدشان! این چشمه ی آب گرم جهنمی پر از نمک است و بخارهایی که از آن به هوا بلند می شود به اندازه ای زیاد است که می توان آن را به ماشین های بخار قدیمی تشبیه کرد! فقط خیلی نزدیک نشوید و کروکودیل ها را عصبانی نکنید در غیر این صورت باید خودتان را از لابه لای دندان های تیز آن ها بیرون بیاورید. توریست های این جهنم را دو قلو می دانند! هم جهنمی از آب های سوزان و هم جهنمی از کروکودیل های خطرناک.

کروکودیل جهنمی جهنمی

مرحله ششم: تالاب سفید جهنمی

اگر تا حالا باغ های ژاپنی را دیده باشید، بعد از اولین نگاه به این جهنم دقیقا یاد این باغ ها می افتید. آب های این جهنم زمردی رنگ است و بخارهایی که از آن به هوا بلند می شود فضا را در مه عجیبی فرو می برد.

تالاب سفید جهنمی ژاپن

مرحله هفتم: فواره جهنمی

این یکی در واقع یک چشمه ی آب گرم است که هر ۳۰ دقیقه یکبار فوران می کند، با این حال بعضی وقت ها در روز هر ۱۰ دقیقه یکبار فوران می کند. آب های این جهنم به داغ و سوزان است و پر از سولفور، پس عقب بایستید و از بوی تخم مرغ پخته ی آن لذت ببرید! بعضی وقت ها ارتفاع آب این منطقه به ۱۶۰ فوت می رسد.

فواره جهنمی ژاپن

مرحله هشتم: تالاب خونی جهنمی

بهترین راه آماده شدن برای ورود به این جهنم در شهر بپو ژاپن این است که اول انگشت های پایتان را داخل آن ببرید تا ببینید که اصلا تاب و توان آن را دارید یا نه! اگر قرار بود تا از بین این ۹ جهنم در بپو از یکی از آن ها دیدن کنید، شماره ی هشتم باید انتخابتان باشد چون هم آب و هم بخارهایی که از آن به هوا بلند می شود به رنگ خون است.

تالاب خونی جهنمی ژاپن

مرحله نهم: جهنم اژدهای طلایی

هر کسی باور نمی کند که این مرحله ی جهنم هم وجود داشته باشد ولی دارد. بخارها از ایالت اژدها به هوا بلند می شود و رنگ این تالاب به طور طبیعی به رنگ طلایی است. اگر خیلی فکر می کنید که آدم شجاعی هستید، دست هایتان را در آن بشورید تا برای همیشه از شستن دست بترسید!

جهنم اژدهای طلایی ژاپن

بپو در واقع یک شهر کوچک در جزیره کیوشو ژاپن است که بیشترین شهرت آن به خاطر همین چشمه ی آب گرم است و بیشترین تعداد چشمه های آب گرم را هم دارد.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار