فرمانده انتظامی کلاله خبر داد:

کشف 4 کیلوگرم تریاک در کلاله

1403-07-01 09:07:28
0
45
کشف 4 کیلوگرم تریاک در کلاله
<p dir="RTL" style="text-align: justify;"><span style="font-size: 8pt; font-family: tahoma, arial, helvetica, sans-serif;">فرمانده انتظامی شهرستان کلاله از کشف و ضبط 4 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در این شهرستان خبر داد.</span></p>

حسینعلی مهربانی در گفتگویی اظهار داشت: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر که باعث ناکارآمد کردن نیروهای فعال کشور می گردد و طبعات جبران ناپذیری در اجتماع دارد، همواره در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی افزود: در همین راستا ماموران انتظامی شهرستان کلاله در حین گشت زنی و کنترل محورهای مواطلاتی به یک دستگاه موتورسیکلت و یک دستگاه خودرو پیکاپ مشکوک شدند.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی با مشکوک شدن به این خودرو با بررسی خودرو و موتور سیکلت، موفق به کشف 4 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک شدند.

مهربانی با بیان اینکه در این عملیات 2 نفر نیز دستگیر شدند، افزود: پلیس با تمام امکانات و نیرو، آماده برقراری نظم و امنیت مناسب برای همشهریان است و با افرادی که بخواهند به نوعی نظم و امنیت را برهم بزنند برابر قانون و با جدیت برخورد خواهد شد.

فرمانده انتظامی کلاله در پایان از مردم خواست هرگونه اخبار و اطلاعاتی را که از فعالیت مجرمان و برهم زنندگان نظم و امنیت در جامعه دارند از طریق مرکز فوریت های پلیس 110 یا نزدیکترین یگان انتظامی پلیس اطلاع رسانی کنند تا اقدام مناسب از سوی پلیس انجام گیرد.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار