فرمانده سپاه کلاله از توطئه جدید دشمن گفت:

مردم با بصیرت در راهپیمایی 22 بهمن توطئه دشمن را خنثی می کنند/ رسانه خدمات نظام را به اطلاع مردم برساند

1403-07-01 10:07:16
0
35
مردم با بصیرت در راهپیمایی 22 بهمن توطئه دشمن را خنثی می کنند/ رسانه خدمات نظام را به اطلاع مردم برساند
<p dir="RTL" style="text-align: justify;"><span style="font-size: 8pt; font-family: tahoma, arial, helvetica, sans-serif;">فرمانده سپاه شهرستان کلاله گفت: دشمن با شگردهای مقایسه ای و بدون درنظر گرفتن پیشرفت رو به جلوی کشور در جهان، درصدد است تا مردم را نسبت به نظام ناامید کند و&nbsp;فارغ از اینکه مردم هوشیار و در صحنه هستند؛ این پروژه ای برای کمرنگ کردن حضور مردم در راهپیمایی 22 امسال است.</span></p>

به گزارش کلاله خبر،یعقوب مصطفی لو در نشست با اصحاب رسانه و مدیران کانال ها و گروه های تلگرامی اظهار داشت: تمام هدف دشمن کم رنگ کردن انقلاب اسلامی در جهان و کشور ایران است و خوشبختانه تاکنون به این هدف نرسیده اند.

وی افزود: بیش از ۹۵ درصد محتویات فضای مجازی کذب محض است و این فضای مجازی وسیله ای برای یارگیری برخی در جهت براندازی نظام شده است.

مصطفی لو اظهار داشت: دشمن در صدد است تا با یارگیری در کشور، روند نفوذ انقلاب را کند و در برخی موارد شاهد ادعاهایی در این راستا هستیم که باعث انحراف برخی از خواص می شود.

فرمانده سپاه شهرستان کلاله تاکید کرد: یارگیری دشمن به این گونه است که در فضای مجازی دست به تخریب ولایت فقیه می زند و افکار مردم را نسبت به ولایت فقیه منحرف می کند.

مصطفی لو یادآور شد: شهید ندادیم که برخی با شرط به کشورمان بیایند بلکه جایگاه شهیدان و کشور ایران خیلی بالاتر از فرضیات این افراد است.

فرمانده سپاه کلاله تاکید کرد: وظیفه اصلی فضای مجازی رسیدگی به مشکلات اجتماعی مردم و ارائه خدمات نظام فارغ از گرایش های سیاسی و این و آن دولت، است و می طلبد در این راستا اقداماتی موثر انجام بگیرد.

وی تصریح کرد: همانطور که برخی از دشمنان ادعا کرده اند، آنها در نظر داشتند که این انقلاب به چهلمین سالگرد خود نرسد؛ لذا راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال ویژگی های خاصی دارد چرا که دشمن در فضای مجازی در حال دعوت مردم به نیامدن در صحنه است و باید تلاش شود تا مردم با حضور گسترده خود در این راهپیمایی مشت محکمی بر دهان دشمن بزنند و توطئه دشمن خنثی شود.

kalalekhabar ir 1

kalalekhabar ir 2

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار