شهردار گرگان خبر داد؛

افتتاح 18 پروژه عمرانی با اعتبار 56 میلیارد توسط شهرداری گرگان در دهه فجر

1403-08-01 01:08:19
0
7
افتتاح 18 پروژه عمرانی با اعتبار 56 میلیارد توسط شهرداری گرگان در دهه فجر
<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: 8pt; font-family: tahoma, arial, helvetica, sans-serif;">شهردار گرگان گفت: در این ایام 18 پروژه عمرانی بالغ بر 56 میلیارد ریال توسط شهرداری گرگان به بهره&zwnj;برداری خواهد رسید.</span></p>

به گزارش کلاله خبر عبدالرضا دادبود امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهار کرد: دهه فجر هیچگاه در تاریخ فراموش نخواهد شد و هر سال در دهه فجر مردم ما نشان دادند بیشتر از گذشته در راستای حفظ دستاوردهای نظام ایستاده‌اند.

وی ادامه داد: همه ما در هر جایگاهی که هستیم باید در راستای اعتلای نظام تلاش کنیم و هر کدام با انجام هرچه بهتر و صحیح‌تر وظیفه و مسئولیتی که به ما سپرده شده است می‌توانیم باعث افزایش رضایتمندی مردم و در نتیجه توسعه کشورمان شویم.

شهردار گرگان بیان کرد: هیچگاه نباید در هر جایگاهی که هستیم آن مسئولیتی که به ما سپرده شده است را سبک و بی‌فایده بشماریم زیرا چرخه خدمت به مردم همانند زنجیری است که پاره شدن هر حلقه از آن باعث اخلال در چرخه خدمت و تاثیرپذیری عملکرد می‌شود.

دادبود بیان کرد: به لطف و برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که با حاکم شدن آن بر ایران شاهد تحول در توسعه و افزایش سطح رفاه در سطح کشور به ویژه روستاها شده است، می‌بینیم که هر سال افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های مختلف، این سطح رفاه، آبادانی، توسعه زیرساخت‌ها و خدمت به مردم را به سطح بالاتری می‌رساند.

وی با اشاره به اقدامات شهرداری گرگان برای دهه مبارک فجر در این شهر، تاکید کرد: در این ایام 18 پروژه عمرانی بالغ بر 56 میلیارد ریال توسط شهرداری گرگان به بهره‌برداری خواهد رسید.

شهردار گرگان تصریح کرد: عملیات اجرایی هشت پروژه عمرانی با پیش‌بینی اعتباری بالغ بر 45 میلیارد ریال از دیگر اقدامات شهرداری گرگان در دهه فجر است.

دادبود تاکید کرد: پیاده‌رو سازی معابر، احداث دیوار سنگی، احداث دیوار حائل بتنی، پل عابر پیاده 93 متری مقابل شهرک شهریار، آسفالت کوچه‌های زیر 6 متر و اجرای عملیات احداث جداول و کانال از جمله این پروژه‌ها است.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار