فرماندار جدید کلاله:

از سیاسی کاری پرهیز می کنم/ در جهت اشتغالزایی و کاهش آسیب های اجتماعی گام بر می دارم

1403-07-01 10:07:23
0
41
از سیاسی کاری پرهیز می کنم/ در جهت اشتغالزایی و کاهش آسیب های اجتماعی گام بر می دارم
<p dir="RTL" style="text-align: justify;"><span style="font-family: tahoma, arial, helvetica, sans-serif;"><strong><span style="font-size: 8pt;">فرماندار کلاله گفت: با توجه به اینکه استاندار گلستان برای توسعه&zwnj;ی با برنامه شهرستان کلاله این مسئولیت را بر عهده ما گذاشته است؛ لذا می طلبد که از سیاسی کاری و سیاسی بازی اجتناب کنیم و به طرف امور اجرایی و فعالیت های توسعه ای برویم.</span></strong></span></p>

محمد حمیدی در گفتگویی اظهار داشت: همانطور که در مراسم تودیع و معارفه نیز اشاره کردیم، رکود اقتصادی، اشتغال و آسیب های اجتماعی سه مولفه ای هستند که با یکدیگر در ارتباط و تاثیرگذار هستند و اگر کسی بخواهد در جایگاه مسئولیتی به مردم خدمت کند، باید به این سه حوزه توجه ویژه ای داشته باشد.

وی افزود: با توجه به اینکه استاندار گلستان برای توسعه با برنامه شهرستان کلاله این مسئولیت را بر عهده ما گذاشته است؛ لذا می طلبد که از سیاسی کاری و سیاسی بازی اجتناب کنیم و به طرف امور اجرایی و فعالیت های توسعه ای برویم.

فرماندار کلاله تاکید کرد: اگر بخواهیم در راستای کاهش رکود اقتصادی و آسیب های اجتماعی و افزایش اشتغالزایی فعالیت کنیم، باید بصورت جهادی(با حداقل امکانات بیشترین بهره بردای) اقدام کنیم و در این راستا مسلما رویکرد مدیران شهرستانی نیز باید اینگونه باشد و در مدت خدمت خود در شهرستان کلاله، مدیریت جهادی را با مدیران تجربه خواهیم کرد.

حمیدی اشاره ای به اعتبارات داشت و گفت: میزان اعتبار درنظر گرفته شده برای شهرستان را باید به گونه هزینه کرد(با برنامه) که بهترین بهره برداری حاصل شود و این تنها با اقدام جهادی امکان پذیر است.

فرماندار کلاله تاکید کرد: با توجه به تجاربی که در سطوح مختلف شهرستانی، استانی و کشوری کسب کرده ام، قطعا از این تجارب برای پیشبرد اهداف استفاده می کنم.

وی تعامل را سرلوحه کاری خود دانست و گفت: مردم شهرستان کلاله تکریم ارباب رجوع را با رویکردی جدید تجربه خواهند کرد.

حمیدی یکی دیگر از اولویت های دیگر خود را تکمیل پروژه های ناتمام دانست و گفت: در شهرستان کلاله پروژه های ناتمامی وجود دارد که دولت برای آنها هزینه کرده است و تلاش خواهیم داشت تا این پروژه ها را برای مردم شهرستان کلاله به اتمام برسانیم.

فرماندار کلاله حمایت از سرمایه گذاری را یکی از اولویت های دیگر خود دانست و تصریح کرد: از سرمایه گذاری که واقعا هدف سرمایه گذاری داشته باشد، حمایت خواهیم کرد و در این خصوص رایزنی های استانی را هم برای دریافت استعلامات لازم خواهیم داشت.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار