امام جمعه کلاله:

مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی است

1403-07-01 11:07:31
0
44
مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی است
<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: 8pt; font-family: tahoma, arial, helvetica, sans-serif;">امام جمعه کلاله گفت: مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی؛ استقلال،آزادی،جمهوری اسلامی است و به برکت این انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی شکل گرفت.</span></p>

به گزارش کلاله خبر، حجت الاسلام والمسلمین کشیری با بیان اینکه مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی؛ استقلال،آزادی،جمهوری اسلامی است، در خطبه های نماز این جمعه کلاله گفت: به برکت این انقلاب و رای قاطع مردم، جمهوری اسلامی ایران شکل گرفت.

امام جمعه کلاله ادامه داد: انقلاب اسلامی به نفوذ ایادی استکبار پایان داد.
وی گفت:اعتماد و خود باوری را امام خمینی ره با این انقلاب برای ما احیا کرد تا توانستیم به موفقیتهای بزرگی در عرصه های مختلف دست یابیم.
کشیری تاکید کرد: امروز دشمن از موشک های ما و انرژی هسته ای ما نمی هراسد؛ بلکه از اسلامیت ما می ترسد.
امام جمعه کلاله با تجلیل از نیروی هوایی گفت: پرسنل این نیرو اولین گروهی از ارتش بودند؛ که به انقلاب اسلامی پیوستند و پس از انقلاب از خود رشادت های فراوانی در هشت سال دفاع مقدس نشان دادند.
حجت الاسلام والمسلمین کشیری با تشکر از زحمات نصرت برزگر فرماندار سابق کلاله اظهار داشت: با توجه به تجربه های حمیدی فرماندار جدید شهرستان کلاله در مسئولیت های گذشته( معاونت استانداری، فرمانداری گنبد و مدیرکلی امورشهری و...)، انشاءالله وی در شهرستان ما هم موفق خواهند بود.
وی در ادامه گفت: امسال حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن واجب است؛ چرا که دشمنان چشمشان به این حضور و همت مردم می باشد.
امام جمعه کلاله در خطبه اول نماز ضمن توصیه نمازگزاران به تقوای الهی، در ادامه مبحث هفته های گذشته بر رعایت حقوق والدین توسط فرزندان تاکید کرد.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار