فرمانده انتظامی استان خبر داد؛

انهدام باند خانوادگی با 35 فقره سرقت در گلستان

1403-08-01 01:08:17
0
8
انهدام باند خانوادگی با 35 فقره سرقت در گلستان
<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: 8pt; font-family: tahoma, arial, helvetica, sans-serif;">فرمانده انتظامی استان از شناسایی و انهدام باند سرقت منزل و اعتراف آنان به 35 فقره سرقت خبر داد.</span></p>

سردار " علی اکبر جاویدان " در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: مأموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان اواخر هفته گذشته پس از مدت ها کار اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری اعضاء یک باند بزرگ سرقت منزل در استان شدند.

وی گفت:  اعضاء این باند به صورت گروهی و در مناطق مختلف  استان اقدام به سرقت لوازم خانگی، طلا و جواهرات ، اسناد و مدارک هویتی می کردند که در آخرین سرقت در شهر " فاضل آباد" دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد : در تحقیقات تحصصی متهمان تاکنون به 35فقره سرقت اعتراف کرده ا ند.

این مقام ارشد انتظامی استان ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان در شهر فاضل آباد انواع وسائل و لوازم خانگی سرقتی کشف شد.

سردار جاویدان با اشاره به اینکه با تلاش مأموران تا کنون 3 نفر از اعضاء این باند دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند خاطر نشان کرد: با تلاش مأموران، از صحنه های سرقت، بازسازی صحنه صورت گرفت و تحقیقات در خصوص شناسایی و دستگیری دیگر اعضاء این باند ادامه دارد.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار