محمد حمیدی فرماندار جدید کلاله را بیشتر بشناسید

1403-07-01 11:07:38
0
47
محمد حمیدی فرماندار جدید کلاله را بیشتر بشناسید
<p style="text-align: justify;"><span style="font-family: tahoma, arial, helvetica, sans-serif;"><strong><span style="font-size: 8pt;">محمد حمیدی، عصر امروز در مراسمی بعنوان فرماندار شهرستان کلاله معرفی می شود.</span></strong></span></p>

به گزارش کلاله خبر، عصر امروز(ساعت 14) در مراسمی محمد حمیدی به عنوان فرماندار کلاله معرفی می شود و نصرت برزگر فرماندار جوان، بومی و پرتلاش شهرستان کلاله بعد از نزدیک به 4 سال سکانداری فرمانداری کلاله، به فعالیت خود در این سمت پایان می دهد.

حمیدی قبل از این سمت، کارمند رسمی وزارت کشور با هجده سال سابقه کار در مسئولیت های مختلف ستادی و اجرایی بود؛ شهردار رامیان، معاون مدیرکل دفترفنی استانداری، ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان، معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبد کاووس، مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری؛ از وی مدیری توانمند و با تجربه ساخته است.

وی متولد ۱۳۴۸، متاهل و دارای دو فرزند است. کارشناسی عمران را از دانشگاه خواجه نصیرالذین طوسی تهران کسب کرد، دارای مدرک کارشناس ارشد توسعه روستایی است و اکنون در ادامه مسیر تحصیل؛ دانشجوی دکترای برنامه ریزی شهری می باشد.

سابقه حضور محمد حمیدی در جبهه های هشت سال دفاع مقدس و وابستگی به خانواده شاهد و ایثارگر؛ او را در مسیر آرمانهای شهیدان والامقام، امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری مقیدتر نشان می دهد.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار