در جلسه توسعه گلخانه و داروهای گیاهی:

کمبود آب در شهرستان کلاله بحران است

1403-07-01 11:07:35
0
45
کمبود آب در شهرستان کلاله بحران است
<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: 8pt; font-family: tahoma, arial, helvetica, sans-serif;">رئیس منابع آب شهرستان کلاله گفت: کاهش بارندگی در شهرستان کلاله باعث بوجود آمدن بحران آبی در این شهرستان شده است.</span></p>

به گزارش کلاله خبر، علی علی زاده مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کلاله در جلسه توسعه گلخانه و کشت گیاهان دارویی، ضمن ارائه گزارشی در خصوص کشت گلخانه ای و گیاهان دارویی درشهرستان بر لزوم حمایت و رفع مشکلات پیش روی متقاضیان این عرصه تاکید کرد و خواستار تسریع در صدور مجوز وتسهیلات به متقاضیان شد.

لطفی زاده مجری گلخانه استان گفت : با توجه به سطح اراضی بسیار عالی در شهرستان کلاله هدف ما ترویج و توسعه گلخانه و گیاهان دارویی در جهت اشتغال پایدار برای جوانان بیکار می باشد.
وی افزود: خوشبختانه ظرفیت‌های قانونی گوناگونی برای حمایت از بخش کشاورزی در بحث کشت گلخانه ای و گیاهان دارویی وجود دارد و استان از آمادگی لازم برای ارائه تسهیلات فنی و اعتباری با اولویت توسعه کشت گلخانه ای و گیاهان دارویی برخوردار است.
حسین ثابتی رئیس منابع آب شهرستان کلاله گفت: با توجه به کاهش بارندگی، موضوع آب به بحران و دغدغه تبدیل شده و این مسئله مدیریت منابع آب را می طلبد.
وی افزود: با توجه به محدودیت منابع آبی، توسعه کشت گلخانه ای و گیاهان دارویی به سبب افزایش بهره وری وصرفه جویی در مصرف منابع آب، یک انتخاب نیست بلکه امری ضروری است.

0 IMG 20180127 171947 141

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار