شیوه جدید بکارگیری اقوام ؛

جذب خویشاوندان به صورت ضربدری در دو اداره کل استان گلستان

1403-08-04 10:08:26
0
58
جذب خویشاوندان به صورت ضربدری در دو اداره کل استان گلستان
<p dir="RTL" style="text-align: justify;"><span style="font-family: tahoma, arial, helvetica, sans-serif;"><strong><span style="font-size: 8pt;">بنا بر اخبار موثق شیلات گلستان و اداره کل فنی حرفه ای استان نسبت به بکارگیری خویشاوندان مدیران خود دست به جذب ضربداری زده اند .</span></strong></span></p>

به گزارش کلاله خبر، سایت محلی عدالت خواهان نوشت : شیلات گلستان و اداره کل فنی حرفه ای استان نسبت به بکارگیری خویشاوندان مدیران خود دست به جذب ضربداری زده اند .

بدین سان که شیلات گزینه های مورد نظر فنی و حرفه ای و طرف مقابل نیز بالعکس چنین کاری انجام می دهد که این امر شیوه جدید در بروز منکرات اداری و تخلف محسوب می شود .

در همین رابطه یکی از مدیران مجموعه ی شیلات استان گلستان از بکار گیری این نوع جذب فی مابین شیلات و فنی و حرفه ای اینگونه خبر می دهد : مدیر کل شیلات استان گلستان در ازای جذب یکی از وابستگان خود و همچنین یکی از وابستگان رئیس امور اداری خود (ا - ب)اقدام به جذب دو گزینه بعنوان کارمند در مجموعه ی شیلات گلستان نموده است.

هفته گذشته بود که حجت الاسلام محمد مهدی ساورچمنی مدیر گزینش استانداری گلستان گفته بود : اگر گاهی و خیلی اندک در سیستم اداری شاهد حضور مدیران ناشایست، ناکارآمد و متخلف هستیم حتم بدانید که این افراد از فیلتر گزینش رد نشده‌اند.

آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان نیز در همایش گزینشگران با اشاره به مشکلات فعلی کشور به این موضوع اشاره کرد : تا زمانی که افراد شایسته و با نگاه توسعه ای بر مسند کار نباشند، مشکلات استمرار خواهد داشت.

در حالی که دغدغه مقام معظم رهبری و دولت اشتغالزایی برای خروج از بن بست رکود فعلی کشور می باشد اما برخی مدیران استانی دغدغه شان اشتغال اقوام و خویشاوندان است و سعی دارند به هر نوعی شده این کار را انجام دهند حتی با استخدام ضربداری بین ادارات .

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار