مدیرکل حفاظت محیط زیست گلستان:

محیط بان کلاله ای در درگیری با شکارچیان غیرمجاز هدف شلیک گلوله قرار گرفت/حال عمومی محیط بان خوب است

1403-07-01 01:07:32
0
40
 محیط بان کلاله ای در درگیری با شکارچیان غیرمجاز هدف شلیک گلوله قرار گرفت/حال عمومی محیط بان خوب است
<p dir="RTL" style="text-align: justify;"><span style="font-size: 8pt; font-family: tahoma, arial, helvetica, sans-serif;">مدیرکل حفاظت محیط زیست گلستان گفت: چهار نفر شکارچی متخلف عصر امروز با شلیک به محیط بان منطقه شکار ممنوع عزیزآباد ، وی را زخمی و روانه بیمارستان کردند.</span></p>

به گزارش اداره روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست گلستان ، امیر عبدوس گفت: محيطبان: '"قربان کمی"، هنگام گشت زنی در حاشیه اراضی روستای "قوشه سوقور" عزیزآباد با چهار شکارچی متخلف مسلح به سلاح دو لول كه برای شکار قرقاول در منطقه حضور داشتند، مواجه و بر اثر شلیک گلوله مستقیم، زخمی شد.

عبدوس اظهار داشت: این محیطبان عزيز از ناحیه سر مجروح شد و بلافاصله به بیمارستان محمد رسول ا... (ص) شهرستان کلاله انتقال و تحت مداوا قرار گرفته است.

وی افزود: بر اساس اظهارات پزشک معالج یک عدد ساچمه تفنگ شكاري وارد سر این محیط بان شده بود که خوشبختانه با عمل جراحی خارج شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست گلستان در ادامه گفت: همچنين تعداد زیادی از ساچمه های شلیک شده به بدن این محیط بان هم اصابت کرده بود که خوشبختانه به دلیل پوشش لباس زمستانی، ساچمه ها فقط باعث سوراخ شدن لباس وي شده و صدمه اي به ساير نقاط بدن اين محيطبان عزيز وارد نشد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست گلستان گفت: شکارچیان متخلف پس از شلیک به محیط بان متواری شدند و اقدامات قضایی برای شناسایی و دستگیری آنها ادامه دارد.

عبدوس خاطرنشان ساخت: اطمينان ميدهيم كه با مساعدت دستگاههاي امنيتي و انتظامي، ضاربين دستگير و به سزاي اعمال شنيع خود خواهند رسيد.

لازم به ذکر است که دو سال پیش در همین منطقه تعدادی شکارچی متخلف که صورت های خود را پوشانده بودند با ماموران محیط زیست درگیر شده و با ارعاب، تهدید و شلیک به سمت محیط بانان از منطقه متواری شده بودند.

منطقه شکار ممنوع عزیزآباد در 10 کیلومتری شهر کلاله و در ناحیه شمال غربی پارک ملی گلستان واقع است.

mihitban1

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار