نماینده سابق شرق گلستان اعتشاشات را محکوم کرد

1403-07-01 02:07:24
0
47
نماینده سابق شرق گلستان اعتشاشات را محکوم کرد
<p dir="RTL" style="text-align: justify;"><span style="font-family: tahoma, arial, helvetica, sans-serif;"><strong><span style="font-size: 8pt;">عبدالکریم رجبی نماینده سابق شرق گلستان در بیانه ای اغتشاشات و فتنه های روزهای اخیر را محکوم کرد.</span></strong></span></p>

به گزارش کلاله خبر، در متن این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحيم

همان طوری که مردم غيور ايران اسلامي به ويژه هم استاني هاي عزيز مطلعند، در روزهاي اخير به واسطه برخي مشكلات و تنگناهاي معيشتي و اقتصادي در جامعه، شاهد تجمعاتي بوديم كه مسئولان هم آنها این مشکلات را قبول دارند و براي حل آن تلاش مي كنند.

اين كه بسياري از آسيب هاي اجتماعي مانند اعتياد،طلاق،مشكلات خانواده و...به مسئله اشتغال مربوط است، بر كسي پوشيده نيست كه عزم ملي و اهتمام جدي دست اندركاران را مي طلبد و در اين زمينه بايد تدبير جدي داشته باشند. اما در اين فضا شاهد ذوق زدگي دشمنان قسم خورده ايران اسلامي مانند حكام آمريكاي جنايتكار، رژيم تروريست صهيونيست ،سران حيله گر انگليس و برخي حكام وابسته هستيم كه بصيرت مردم را مي طلبد.

بنده باور دارم مردم عزيز ما صفوف خود را از آشوب گران و اخلال گران نظم عمومي جدا كرده و مطالبات خود را از مسير قانوني به گوش مسئولان خواهند رساند وحل مشكلات مردم در سايه وحدت مسئولان و پيروي از منويات رهبري عزيز ميسر خواهد بود.

همه بايد بدانند كه آشوب، آدم كشي، تخريب اموال عمومي و شخصي، بانك ها و اتوبوس ها و آتش زدن پرچم مقدس كشورمان، جنايت است. آنان نه درد مردم را دارند و نه به دنبال تحقق مطالبات مدني مردم هستند بلكه در صدد آسيب زدن به اصل نظام هستند.

وقتي مقام معظم رهبري همه را به داشتن "بصیرت "توصیه می کنند، کاربرد آن در این مواقع است.

اينجانب ضمن تشكر از صبر و شكيبايي مردم عزيز ايران اسلامي، اين جنايات و آشوب ها را كه توسط عده اي اغتشاش گر و ضد انقلاب صورت گرفته ، به شدت محكوم نموده و خواستار برخورد جدي نيروهاي امنيتي و انتظامي با اين اغتشاش گران هستم و ضمن ارج نهادن به خواسته هاي به حق و قانوني مردم به ويژه جوانان عزيز، از مسئولان محترم مي خواهم از هيچ تلاشي براي بهبودي زندگي و معيشت مردم دريغ ننمايند.

والسلام عليكم ورحمت الله و بركاته

عبدالكريم رجبي نماينده سابق مردم شريف شرق استان در مجلس شوراي اسلامي

١١ / ١٠ / ٩٦

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار