یک کلاله ای رتبه برتر ماراتن تولیدات محتوا در فضای مجازی من و رسانه شد

1403-07-01 02:07:29
0
45
یک کلاله ای رتبه برتر ماراتن تولیدات محتوا در فضای مجازی من و رسانه شد
<p style="text-align: justify;"><span style="font-family: tahoma, arial, helvetica, sans-serif;"><strong><span style="font-size: 8pt;">مدیر مرکز شباب این استان گفت: ماراتن من و رسانه از ۲۷ آبان ماه ۹۶ به مدت یک ماه در سطح استان گلستان برگزار گردید که در این مسابقات ، فعالین تولید محتوای مجازی سراسر استان به رقابت پرداختند.</span></strong></span></p>

به گزارش کلاله خبر به نقل از خبرگزاری بسیج، مدیر مرکز شباب این استان گفت: ماراتن من و رسانه از ۲۷ آبان ماه ۹۶ به مدت یک ماه در سطح استان گلستان برگزار گردید که در این مسابقات ، فعالین تولید محتوای مجازی سراسر استان به رقابت پرداختند.

وی افزود: در این فراخوان شرکت کنندگان می بایست تولیدات خود را در چارچوب قالب ها و موضوعات تعیین شده برای سایت اصلی مسابقه ارسال می کردند که بعد از داوری و کسب امتیاز در جدول رده بندی مسابقه درج می گردید که در پایان این مسابقات ۳ نفر برتر که حائز رتبه های اول تا سوم مسابقه شدند به عنوان برندگان اصلی شناخته شده و جوایز ارزنده دریافت کردند.

به گفته مدیر این مرکز؛در راستای یکی از اهداف تعریف شده ی مسابقه مبنی بر شناسایی و تقویت استعداد های برتر در زمینه تولید محتوای مجازی،تعداد ۲۰ نفر از منتخبین مسابقه شناسایی شده و به عضویت تیم تولید محتوای مرکز شباب گلستان در آمدند تا در آینده جهت تحقق جبهه ی واحد تولید محتوای غنی فرهنگی در فضای مجازی به کارگیری شوند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: از افرادی که در طول سه دوره ۱۰ روزه،توسط تیم داوری این مسابقه انتخاب شدند تقدیر شده و به هر کدام یک هدیه ۵۰۰۰۰۰ ریالی پرداخت گردید.

اعلام نتایج نهایی ماراتن تولیدات محتوا در فضای مجازی من و رسانه

اسامی نفرات برتر ۳ دوره مسابقه:

– برترین های ده روز اول 

۱-مصطفی جعفری از علی آباد

۲-مجتبی حاجی حسین زاده از کلاله

۳-جابر فرهادی از گنبد کابوس

– برترین های ده روز دوم 

۱-مینا کیا از کردکوی

۲-ام البنین خواجه از مینودشت

۳-محمد اکبری از گرگان

– برترینهای ده روز سوم 

۱- محمد امین پسرکلو از مینودشت

۲- محمد صالح رمضانی از رامیان

۳- حلیمه اوزونی از مراوه تپه

لازم به ذکر است جوایز نفرات اول تا سوم،به ترتیب ۸,۰۰۰,۰۰۰ ، ۵,۰۰۰,۰۰۰ و ۳,۰۰۰,۰۰۰ ریال می باشد که با اطلاع رسانی قبلی طی مراسمی به آنها اهدا خواهد گردید.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار