جانشین سابق سپاه نینوای گلستان

بزرگترین جرم فتنه گران پیروی نکردن از ولایت بود/ توطئه های دشمن توسط نفوذی ها وارد مراکز تصمیم گیری می شود

1403-07-01 03:07:34
0
35
بزرگترین جرم فتنه گران پیروی نکردن از ولایت بود/ توطئه های دشمن توسط نفوذی ها وارد مراکز تصمیم گیری می شود
<p dir="RTL" style="text-align: justify;"><span style="font-family: tahoma, arial, helvetica, sans-serif;"><strong><span style="font-size: 8pt;">جانشین سابق سپاه نینوای گلستان گفت: بزرگترین جرم فتنه گران و سران آنها ایستادن در مقابل ولایت مطلقه فقیه بود؛ آن چیزی که خواسته دشمن و آمریکا بود توسط سران فتنه محقق شد.</span></strong></span></p>

سرهنگ پاسدار حسین کریمی در تجمع 9 دی شهرستان کلاله گفت: در سال 88، کشور 8 ماه تحت جولان فتنه گران بود تا اینکه این فتنه با حضور پرشور مردم همیشه در صحنه، خنثی شد.

وی گفت: باید این را یادآور شویم که این انقلاب به سادگی بدست نیامده است و برای این انقلاب خون هزاران شهید ریخته شد تا آرمان های بزرگ اسلامی در جهان گسترش یابد و زمینه ساز ظهور حکومت منجی عالم بشیریت شود؛ لذا حال وظیفه ماست تا در همه مراحل مراقب دسیسه های دشمن باشیم.

جانشین سابق سپاه نینوای استان گلستان تاکید کرد: انقلاب اسلامی با درهم شکستن قدرت های شرقی و غربی به پیروزی رسید و مسلما دشمن با این شکست از هیچ توطئه ای بر علیه این نظام و انقلاب دریغ نخواهد کرد.

کریمی تصریح کرد: فتنه سال 88 اوج دشمنی و توطئه دشمن بر علیه این انقلاب بود که با همکاری برخی از مدعیان پیروی از خط امام در کشور بوجود آمد.

سخنران مراسم 9 دی گفت: بزرگترین جرم فتنه گران و سران آنها ایستادن در مقابل ولایت مطلقه فقیه بود؛ آن چیزی که خواسته دشمن و آمریکا بود توسط سران فتنه محقق شد.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی متکی به شخصیت ها نیست و آن روز که محمود احمدی نژاد قهر کرد و از فرمان رهبری پیروی نکرد، خط مجموعه های ارزشی نیز از وی جدا شد.

سرهنگ پاسدار کریمی اظهار داشت: دو رویکرد با دشمن وجود داشت و شاهد این بودیم که رویکرد مقاومت(مبارزه با تکفیری) در مقابل رویکرد سازش نتیجه داد.

وی تاکید کرد: امروز دشمن بر روی توطئه های اقتصادی و جنگ نرم سرمایه گذاری کرده است و علی رغم تاکیدات مکرر رهبری بر اقتصادی مقاومتی، به این موضوع توجه نمی شود.

جانشین سابق سپاه نینوای گلستان متذکر شد: امروز گرانی، بیکاری مشکلاتی برای کشور بوجود اورده است که این روزها شاهد اعتراضاتی نسبت به این موضوعات هستیم.

کریمی اظهار داشت: در شرایط حاضر که مردم با بیکاری و مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می کنند، آیا گران کردن حامل های انرژی و حذف یارانه ها بستر شورش بر علیه انقلاب را مهیا نمی کند؟ باید توجه کرد که سناریوهایی در اتاق فکرهای دشمن طراحی می شود و توسط برخی نفوذی ها وارد مراکز تصمیم گیری کشور می شود.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار