در حالی که شاهد تجمعات اعتراضی مردم در خصوص گرانی ها هستیم

غراوی به افزایش قیمت بنزین به 1200 و حذف تدریجی رایانه رای داد؟!+ واکنش ها

1403-07-01 03:07:19
0
43
غراوی به افزایش قیمت بنزین به 1200 و حذف تدریجی رایانه رای داد؟!+ واکنش ها
<p dir="RTL" style="text-align: justify;"><span style="font-family: tahoma, arial, helvetica, sans-serif;"><strong><span style="font-size: 8pt;">درحالی که شاهد تجمعات اعتراضی مردم در شهرهای مختلف کشور در اعتراض به گرانی ها هستیم، لیستی از آرای 100 نماینده در فضای مجازی در حال انتشار است که حاکی از رای های متفاوت سه نماینده استان گلستان در این خصوص هستیم.</span></strong></span></p>

به گزارش کلاله خبر، چندی پیش شاهد انتشار خبری از سوی سایت اترک شهرستان مراوه تپه در مصاحبه با شهرام کوسه غراوی نماینده شرق گلستان هستیم که حاکی از مخالف صریح این نماینده در قبال افزایش قیمت حامل های انرژی بودیم.

list100nafareh 3

اما طی دو روز گذشته شاهد انتشار لیستی 100 نفره از نمایندگان مجلس بودیم که در خصوص افزایش حامل های انرژی و قطع یارانه اظهار نظر کرده اند.

طبق این لیست، شهرام کوسه غراوی علی رغم اظهارنظر اولیه خود در سایت اترک(مخالفت) به افزایش قیمت بنزین به 1200 تومان و حذف تدریجی یارانه رای داده است.

همچنین دیگر نماینده استان گلستان علی رضا ابراهیمی نماینده آزادشهر با افزایش قیمت حامل های انرژی مخالفت و حذف یارانه ثروت مندان را شرط رای خود قرار داده است.

در این بین قرجه طیار نماینده گنبد کاووس نیز با هر دو گزینه مخالفت کرده است.

list100nafareh 4

list100nafareh 5

سندیت این موضوع برای برخی مبهم بود تا اینکه یکی از کانال های تلگرامی شهرستان کلاله در توجیه این اقدام، پستی به نقل از نماینده شرق گلستان منتشر کرد که به نوع خود صحت این موضوع را نشان می دهد.

list100nafareh 2

با انتشار این لیست شاهد واکنش از سوی برخی از کانال های تلگرامی که به نقد این اقدام نماینده شرق گلستان پرداخته اند، بودیم.

list100nafareh 1

در پایان باید متذکر شویم که در شرایطی که مردم از گرانی ها به ستوه آمده اند و با تجمعات مختلف اعتراض خود را به این موضوع نشان می دهند، نماینده شرق گلستان و دیگر نمایندگان باید در اظهار نظرها و رای خود توجه بیشتری داشته باشند و یادآور می شویم که شهرام غراوی جزو لیست امید نیز نیست که حمایت از لایحه دولت بر وی واجب شود، چرا که طرف حساب نماینده شرق گلستان محرومیت مردم و مردم شرق گلستان هستند.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار