فرمانده انتظامی گلستان خبر داد:

اراذل و اوباش معروف پایتخت در گلستان زمین گیر شدند

1403-08-01 01:08:18
0
12
اراذل و اوباش معروف پایتخت در گلستان زمین گیر شدند
<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: 8pt; font-family: tahoma, arial, helvetica, sans-serif;">فرمانده انتظامي گلستان گفت: سه شروري که پس از درگيري دسته جمعي در تهران به سمت گلستان متواري شده بودند، شب گذشته در غرب اين استان دستگير شدند.</span></p>

به گزارش کلاله خبر به نقل از پليس، سردار علي اکبر جاويدان اظهار کرد: در پي وصول نيابت قضايي و حضور مأموران تهران بزرگ براي دستگيري تعدادي از اراذل و اوباش متواري به سمت گلستان، تيمي از ماموران وارد عمل شده و تحقيقات جهت شناسايي و دستگيري آنان آغاز شد.

وي افزود: با شناسايي مخفيگاه اين اوباش و حضور ماموران در محل ،متهمان با استفاده از يک دستگاه خودرو سواري در مسير بندرگز به سمت تهران متواري شدند.

فرمانده انتظامي گلستان اضافه کرد: در اين عمليات تعقيب و گريز پس از گرفتار شدن متهمان در تور ايست و بازرسي ماموران در پليس راه نوکنده (شهرستان بندرگز)، سرکرده باند با استفاده از يک سلاح به سمت ماموران حمله ور شد. 

وي بيان داشت: پس از اخطارهاي مکرر مبني بر تسليم شدن و شليک چند تيرهوايي ازسوي ماموران، متهمان به دستور پليس توجهي نکرده و ماموران نيز با رعايت قانون بکار گيري سلاح سرکرده باند را مجروح وموفق به دستگيري هر سه متهم شدند.

سردار جاويدان تصريح کرد: در بازرسي از مخفيگاه اين سه شرور در بندرترکمن نيز مقاديري مشروبات الکلي به همراه دو تيغه قمه کشف شد.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار