فرمانده سپاه شهرستان کلاله در بین اصحاب رسانه کلاله:

فتنه 88 توطئه دشمن بود، نه درگیری جناح های سیاسی/ دشمن درصدد نفوذ در نخبگان کشور است

1403-07-01 03:07:33
0
43
فتنه 88 توطئه دشمن بود، نه درگیری جناح های سیاسی/ دشمن درصدد نفوذ در نخبگان کشور است
<p dir="RTL" style="text-align: justify;"><span style="font-family: tahoma, arial, helvetica, sans-serif;"><strong><span style="font-size: 8pt;">فرمانده سپاه شهرستان کلاله گفت: فتنه سال 88 توطئه دشمن از طریق نفوذ در بین نخبگان کشور بود و این اتفاق درگیری بین جناح های سیاسی نبود.</span></strong></span></p>

به گزارش کلاله خبر، یعقوب مصطفی لو در نشست با خبرنگاران و مدیران کانال های تلگرامی شهرستان کلاله با تاکید بر اینکه فتنه سال 88 درگیری بین جناح های سیاسی نبود، گفت: در سال 88 دشمن با نفوذ در بین برخی از نخبگان کشور، پایه های نظام را هدف قرار داده بود.

وی افزود: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری، فتنه مختص جناح خاصی نیست و راه فتنه گران از راه جناح های سیاسی جدا می باشد و مردم ایران نیز نه اصلاحطلبان و نه اصوالگرایان را جز فتنه نمی دانند.

فرمانده سپاه شهرستان کلاله تاکید کرد: در نظام جمهوری اسلامی ایران کسانی قابل پذیرش هستند که در شرایط بحرانی و سخت نیز پای انقلاب و نظام بایستند و در مقابل تهدیدات از انقلاب و نظام دفاع کنند.

مصطفی لو ادامه داد: نمونه بارز همکاری با فضای مجازی، یادواره 4000 شهید استان گلستان بود که همه اصحاب رسانه و مدیران کانال های تلگرامی در کنار هم در این حماسه فرهنگی نقش موثری ایفا کردند.

فرمانده سپاه شهرستان کلاله تصریح کرد: مسلما، فضای مجازی دارای معایب و مزایا ای است و باید از این فرصت در جهت پیشبرد اهداف انقلاب و توسعه همه جانبه کشور استفاده کرد.

میزبان این نشست اظهار داشت: مدیران کانال های تلگرامی و اصحاب رسانه نباید به جناح یا شخص خاصی وابستگی داشته باشند و باید در جهت کمک به مردم در زمینه های مختلف اعم از فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی گام بردارند.

مصطفی لو در پایان تاکید کرد: مراسم و تجمع 9 دی جای تسویه های حساب های شخصی نیست و اقدامات انجام گرفته در سال گذشته اشتباهی بزرگ بود.

kalalekhabar ir 1

kalalekhabar ir 2

kalalekhabar ir 3

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار