آخرین جزئیات زلزله 5.2 ریشتری کوهبنان/تنها یک مصدوم از زلزله بستری است

1403-08-01 11:08:39
0
16
آخرین جزئیات زلزله 5.2 ریشتری کوهبنان/تنها یک مصدوم از زلزله بستری است
<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: 8pt;">شب گذشته زمین لرزه ای به بزرگی 5.2 ریشتر شهرستان کوهبنان استان کرمان را لرزاند.</span></p>

به گزارش کلاله خبر به نقل از راه آرمان ؛ شب گذشته زمین لرزه ای به بزرگی 5.2 ریشتر در ساعت 20:34:44 درطول جغرافیایی 56.28 و عرض جغرافیایی 31.38 در عمق  10 کیلومتری زمین رخ داد.

گفتنی است بر اساس اعلام سایت زلزله نگاری از شب گذشته تا کنون منطقه مذکور دارای پس لرزه های متعدد بوده است که دو پس لرزه بالای 4 ریشتر در کوهبنان رخ داده است.

براساس گزارشات رسیده از خبرنگار آرمان کرمان؛ در ساعات اولیه از وقوع این حادثه  ارتباط تلفنی و اینترنت در شهرستان کوهبنان اختلال دارد.

روستای گور و الله آباد کوهبنان تاکنون بیشترین خسارت را از نظر وجود خانه های قدیمی داشته اند.

بافت قدیم کوهبنان نیز تخریب داشته است.

دکتر سیدمحمد صابری  مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان در خصوص آخرین جزئیات مربوط به زمین لرزه شب گذشته اظهار کرد:تمامی مصدومین زلزله 5 و 2 دهم ریشتری کوهبنان به جز یک نفر، با وضعیت عمومی خوب ترخیص شدند.

مدیرمرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی کرمان گفت: هم اکنون فقط یک نفر از مصدومان زلزله، در بیمارستان شهید باهنر کرمان بستری است.

قابل ذکر است که از مجموع 42 مصدوم، 5نفر از مصدومین به دلیل ترومای مستقیم ناشی از ریزش آوار و 37 نفر به دلیل آسیب های غیر مستقیم ناشی از ترس و فرار دچار جراحت شده اند.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار